ארית מטפסת בבורסה: חתמה חוזים חדשים ב-10 מיליון שקל

תספק לחברות ישראליות מרעומים לרקטות ארטילריות ומרעומים לפגזי ארטילריה לחו"ל ■ צבר ההזמנות של החברה - כ-88 מיליון שקל לאספקה במחצית השנייה של שנת 2010 ובמהלך 2011 ו-2012

חברת ארית תעשיות , המתמחה בייצור ושיווק מוצרים אלקטרונים ואלקטרו-אופטיים לשוק הצבאי, מגדילה את צבר ההזמנות שלה. החברה הודיעה היום (א') כי החברה הבת שלה רשף חתמה על מספר הסכמים עם חברות ישראליות לאספקת מרעומים לרקטות ארטילריות ומרעומים לפגזי ארטילריה לחו"ל, בהיקף של כ-10 מיליון שקל. המרעומים הוזמנו על ידי חברות הפועלות בתחומי התעשיות הביטחוניות ושמייעדות את המוצרים לייצוא.

כ-5.5 מיליון שקל מסך ההזמנות הנ"ל הם לאספקה עד סוף שנת 2010 והיתרה עד אמצע שנת 2011. סך צבר ההזמנות של ארית מסתכם בכ-88 מיליון שקל לאספקה במהלך המחצית השנייה של שנת 2010 ובמהלך השנים 2011 ו-2012.

החוזים הנוכחיים מצטרפים להסכמים נוספים עליהם חתמה ארית בחודשים האחרונים. לאחרונה חתמה חוזה עם חברה ממזרח אירופה בהיקף כ-4 מיליון שקל, ובחודש מארס דיווחה כי עלתה לשלב הבא בשלושה מכרזים של הצבא ההודי בהיקף של כ-200 מיליון דולר.

ארית תעשיות היא חברת החזקות הפועלת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים אלקטרוניים ואלקטרו-אופטיים לשוק הצבאי. עיקר פעילות החברה מתבצעת באמצעות החברה הבת רשף טכנולוגיות העוסקת בייצור מרעומים אלקטרוניים לשוק הצבאי.