איזה שדרוג שכר מסדרת הפועל ת"א לגיבורי האליפות?

דגלאס דה סילבה נשאר אצל האדומים וחוזהו הוכפל ל-350 אלף דולר בעונה הבאה; מצטרף לוורמוט, שכטר, זהבי וידין שקיבלו העלאות

הפועל ת"א אמנם לא עשתה פעילות יוצאת דופן הקיץ בשוק ההעברות, כששחקני הרכש היחידים שהחתימה בינתיים הם ביבאן פרנסמן, יוסי שבחון ורומיין רוקי הצרפתי. אבל הדאבליסטית בהחלט מוציאה כסף גדול - בעיקר על שדרוגי שכר לשחקניה הבולטים מהעונה הקודמת.

הבוקר (א') הוחלט סופית כי דגלאס דה סילבה יישאר בקבוצה, לאחר שהמו"מ מול ליל הצרפתית לא צלח. הבלם הברזילאי יהפוך למרוויח הגדול בקבוצה - יחד עם גילי ורמוט - כשישתכר בעונה הבאה כ-350 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקים (בונוס גדול במיוחד מובטח לשניים במקרה של העפלה לצ'מפיונס ליג). בעונה הקודמת הרוויח דה סילבה כ-175 אלף דולר, ואילו שכרו של ורמוט עמד על כ-200 אלף דולר.

ורמוט ודה סילבה מצטרפים למשודרגים נוספים בהפועל: איתי שכטר (מ-160 אלף דולר אשתקד לכ-230 אלף העונה) וערן זהבי (כ-45 אלף דולר אשתקד, כ-150 העונה, לא כולל מענק חתימה גבוה). אביחי ידין טרם הגיע לסיכום עם הקבוצה על תנאיו לעונה הבאה. הקשר האחורי הרוויח אשתקד כ-120 אלף דולר, ולפי הערכות, ישודרג בעונה הקרובה ב-40% עד 50%.

עוד שחקן שצפוי לקבל שדרוג משמעותי בשכר הוא וינסנט אניימה, אם כי עדיין לא ברור האם השוער הניגרי ימשיך במועדון בעונה הבאה.