בעלי אג"ח ה' של אוסיף מבקשים לפרק את החברה

טוענים: אוסיף שעבדה נכס לבנק לאומי ומדובר בהעדפת נושים אסורה ■ בנוסף, היא הסתירה מידע זה מהציבור, מהנאמן ומבית המשפט בשעה שהיא לא פרעה את החוב כלפיהם

בעלי אג"ח ה' של חברת אוסיף מבקשים מבית המשפט לפרק את החברה ולמנות לה מפרק זמני.

בעלי האג"ח טוענים, בין השאר, כי אוסיף שעבדה נכס לבנק לאומי ומדובר בהעדפת נושים אסורה. בנוסף, היא הסתירה מידע זה מהציבור, מהנאמן ומבית המשפט בשעה שהיא לא פרעה את החוב כלפיהם במועד ולטענתם לא הציעה להם הצעות ראויות לפרעון החוב.

בבקשת הפירוק שהוגשה הבוקר באמצעות עורך דין זאב שרף נכתב כי "בעת שהחברה חדלת פרעון, החברה העניקה בטוחות מסויימות לבנק לאומי, לבנק הפועלים ואף לבעלת השליטה שלה - ישרס".

עוד נכתב בבקשה כי "החברה עשתה שימוש במקורות נזילים המצויים בחברות הבת, שמניותיהן משועבדות לטובת כלל מחזיקי אג"ח ה', לביצוע העדפת נושים פסולה בתוך קבוצת מחזיקי אג"ח ה' - והכל לשם השגת מטרתה הפסולה, להאמיר את שוויה מניותיה של בעלת השליטה בה" (ישרס של שלמה אייזנברג. ק.י.).

מאוסיף נמסר בתגובה: "החברה תוהה באילו מהבקשות של אג"ח ה' לטפל קודם. האם לטפל קודם בבקשה למינוי נאמן אשר הוגשה לפני חודש וחצי, או בבקשה למינוי כונס אשר הוגשה לפני 3 שבועות או אולי בבקשה למינוי מפרק, אשר הוגשה כעת. החברה מעריכה כי ביום ג' הקרוב כאשר השופטת דניה קרת תידון בבקשה, היא תאיר את עיני החברה כיצד עליה לפעול".