המרכז המסחרי של רבוע כחול נדל"ן בנתניה יוצא לדרך

לפי ההיתר תוכל החברה להקים 15,500 מ"ר בנוי ויותר מ-12 אלף מ"ר מרתפי חנייה

חברת רבוע כחול נדל"ן, בניהולו של זאב שטיין, קיבלה היתר בנייה לפרויקט המרכז המסחרי בשכונת קרית השרון בנתניה. לפי ההיתר תוכל החברה להקים 15,500 מ"ר בנוי ויותר מ-12 אלף מ"ר מרתפי חנייה.

ב"גלובס" פורסם ב-2009 כי החברה מתכננת להקים מרכז מסחרי בהשקעה של 50 מיליון שקל בשכונה. את הקרקע רכשה רבוע כחול נדל"ן, שבשליטת דודי ויסמן, לפני יותר משנה תמורת 27 מיליון שקל על מנת להקים את המרכז המסחרי העיקרי של השכונה. ‏

שטח הקרקע הוא 19 דונם ולחברה זכויות בנייה בהיקף של כ-40 אלף מ"ר. החברה מתכוונת להתחיל בהקמת שלב א' בפרויקט שיכלול מרכז שכונתי בהיקף של כ-27 אלף מ"ר. ‏

היתר הבנייה התקבל לאחר הליכי שיתוף הציבור בשכונת קרית השרון ולאחר מילוי התנאים שהוצבו על ידי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה נתניה.

את בניית שלב א' תבצע חברת הבנייה ב.ס.ט. שלב זה יכלול מרכז מסחרי ומעליו שתי קומות משרדים, קופות חולים, מרכז ספורט ושירותים נוספים לרווחת התושבים.

לדברי שטיין, "קרית השרון היא אחת השכונות ה'ממריאות' ביותר בארץ. האוכלוסייה בשכונה היא צעירה ומאד איכותית. התכנון בוצע תוך שיתוף התושבים במטרה לשלב בפרויקט פונקציות הדרושות לשכונה לרבות פעילויות לילדים, בתי קפה, חנות מגה בעיר ועוד."