דניה סיבוס תבנה את "One&Only" של גינדי בכ-300 מ' ש'

גינדי החזקות, שבחרה בדניה סיבוס להיות הקבלן המבצע בפרויקט "שרונה" בדרום הקריה בת"א, בחרה בחברה מקבוצת אפריקה ישראל לבנות גם את הפרויקט הידוע בפ"ת

חברת דניה סיבוס מקבוצת אפריקה ישראל נבחרה להיות הקבלן המבצע בפרויקט המגורים "One&Only" של גינדי החזקות בפתח תקווה. כך נודע ל"גלובס". היקף העסקה מוערך ביותר מ-300 מיליון שקל.

ביום ו' ערכה גינדי החזקות "יריד מכירות" בגני התערוכה, שם היא מכרה, לטענתה, 519 מתוך 523 דירות בתוך שעה וחצי. החברה טוענת כי כ-6,500 איש פקדו את אולם המכירות שלה - כולם אנשי קבע ועמיתי מועדון "חבר", אשר זכו להנחה של 19-23% ברכישת הדירה. החברה טוענת כי היקף המכירות בפרויקט עומד על כ-755 מיליון שקל עד כה.

פרויקט "One & Only", התשיעי במספר של גינדי החזקות בשכונת אם המושבות בפתח תקווה, יכלול 8 מגדלי מגורים בני 14 ו-24 קומות, ובסך הכל 523 יחידות דיור. הפרויקט צפוי להתאכלס ב-2013.

הרומן בין דניה סיבוס לגינדי החזקות לא החל בפ"ת. בפרויקט הדגל של גינדי בת"א - פרויקט "שרונה" (בדרום הקריה) - נבחרה גם כן דניה סיבוס להיות הקבלן המבצע, בעסקה שהיקפה 326 מיליון שקל, אשר הבנייה החלה לפני כשבועיים.

מדניה סיבוס טרם נמסרה תגובה לידיעה.