10 מותגי אופנה בינ"ל בבאר שבע

יפעלו בשמונה חנויות במרכז הקניות והבילוי "השדרה השביעית" שהושכרו לקב' סקאל תמורת 120 ש' למ"ר

עשרה מותגי אופנה יוקרתיים מחו"ל שכרו שטח כולל של 2,112 מ"ר במרכז הבילוי והקניות "השדרה השביעית" שמוקם בבאר שבע על-ידי שיכון ובינוי נדל"ן, מקבוצת אריסון, כך נודע ל"גלובס". עשרת המותגים יפעלו בשמונה חנויות שהושכרו לקבוצת סקאל החזקות, ויניבו הכנסות של כ-3 מיליון שקל לשנה מדמי שכירות.

שיכון ובינוי נדל"ן, שבשליטת שרי אריסון, מקימה את "השדרה השביעית" בהשקעה של כ-160 מיליון שקל. על כל השטחים תשלם קבוצת סקאל דמי שכירות ממוצעים של 120 שקל למ"ר או 8.5% מהפדיון, בחוזה לחמש שנים עם ארבע תקופות אופציה בנות חמש שנים כל אחת.

שטח של 1,000 מ"ר במתחם הושכר במסגרת עסקה זו לרשת האופנה הבינלאומית לנשים TOPSHOP ולמותג הגברים התואם TOPMAN, לאחר משא ומתן שפורסם לראשונה ב"גלובס" בדצמבר. שני המותגים יחלקו חנות אחת, בה יפעל גם המותג לצעירות Miss Selfridge. חנות זו תהיה החנות השביעית של מותג הנשים בישראל, אבל החנות הראשונה בארץ בה ישולב מותג הגברים. אחרי הסניף בקניון ארנה בהרצליה יהיה זה הסניף השני בארץ של מותג Miss Selfridge.

המותג הבינלאומי הרביעי ששכרה עבורו קבוצת סקאל שטח במתחם (105 מ"ר) הוא מותג ההנעלה היוקרתי Vince Camuto, שזוהי לו החנות הראשונה בישראל. קבוצת סקאל הודיעה בפברואר האחרון כי היא מתכננת לשווק בישראל את המותג האמריקני של המעצב וינס קמוטו בחנויות הנעלה ומאוחר יותר לפתוח חנות עבור המותג, צעד אותו מיישמת הקבוצה בעסקה הנוכחית.

גם עבור המותג הבינלאומי הפופולארי בקרב הישראלים, Abercrombie & Fitch, שכרה סקאל החזקות חנות ב"שדרה השביעית" (196 מ"ר), שתהיה החנות החמישית בארץ של המותג.

כן שכרה הקבוצה שטחים עבור רשת טומי הילפיגר (185 מ"ר), מותג האופנה bebe (200 מ"ר) והמותג Emporium (180 מ"ר).

עבור רשת נעלי המעצבים קנת קול הושכרו 81 מ"ר לצורך הסניף השלישי בארץ, ועבור מותג ההנעלה היוקרתי Tibmerland הושכרו 165 מ"ר.