28 גולים שווים כרטיס לאירופה: שלומי ארבייטמן עובר לגנט

החלוץ, שסיים את העונה שעברה כמלך שערי ליגת העל, עוזב את מכבי חיפה לטובת המועדון הבלגי ■ סגנית האלופה תקבל עבורו כמיליון אירו, שיצטרפו ל-1.1 מיליון שהכניסה ממכירתו של ז'ורז'ה טישיירה

המו"מ בין מכבי חיפה לגנט בנוגע לשלומי ארבייטמן הסתיים היום (ב') בהצלחה, אחרי שסוכמו תנאי העברתו של החלוץ בן ה-25 למועדון הבלגי. הירוקים יקבלו עבור השחקן כמיליון אירו, שמצטרפים ל-1.1 מיליון אירו שאמורה להכניס סגנית האלופה בעקבות מכירתו של הבלם ז'ורז'ה טישיירה לציריך השווייצרית.

"אני מודה למכבי חיפה, לא אשכח את המועדון שהפך לי לבית, את הבעלים יעקב שחר, ההנהלה, השחקנים והקהל. הייתה לי תקופה נפלאה בחיפה ואני מקווה לייצג בכבוד את ישראל בכלל ואת מכבי חיפה בפרט", אמר היום ארבייטמן, שכזכור קרע רשתות בעונה הקודמת בליגת העל, עם 28 כיבושים שהפכו אותו למלך השערים.

החלוץ בן ה-25 יהיה הכדורגלן ה-13 שמכבי חיפה מייצאת ישירות לאירופה מאז שהשחקן הראשון, רוני רוזנטל, נמכר ב-1986 לקבוצה הבלגית פ.צ.ברוז'.

ארבייטמן הפך לשחקן הישראלי השני בתולדות גנט, אחרי שגם גילי ורמוט, קשר הפועל ת"א, שיחק במועדון בעונת 2007/08. את העונה הנוכחית סיימה גנט במקום השני, מרחק 18 נקודות מהאלופה אנדרלכט.