גלוב אקספלוריישן דוחה תחילת הביצוע של הסקרים הסיסמיים

זאת, על רקע עיכובים בהשגת אישורי הכניסה מהרשויות השונות, ברישיונות הקידוח "בר-אור" ו"יהל" ■ תחילת ביצוע הסקרים תידחה ל-25 ביולי ■ לא תשקיע ב"יהל" עד שתקבל את אישור הממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות

חברת גלוב אקספלוריישן , שותפות חיפושי הנפט והגז החדשה בבורסה, הודיעה כי תדחה את תחילת הביצוע של הסקרים הסיסמיים ברישיונות הקידוח "בר-אור" ו"יהל", על רקע עיכובים בהשגת אישורי הכניסה מהרשויות השונות. תחילת ביצוע הסקרים תידחה ל-25 ביולי.

ברשות גלוב אקספלוריישן שלושה רישיונות חיפוש שהועברו לה על-ידי בעלי השליטה בה - יעקב חי, גיל ומנחם שטרנברג וצבי וברוך דרין. הראשון הוא רישיון "אופק" בשטח 393 קמ"ר, שנמצא באזור השפלה. רישיון "בר-אור" הוא בשטח של 266 קמ"ר וממוקם בגליל המערבי. רישיון "יהל" הוא בשטח של 295 קמ"ר ונמצא באזור שפרעם בצפון. התקציב המשוער שיידרש לשותפות לביצוע פעולות החיפוש בשלושת הרישיונות שלה נאמד בכ-32 מיליון דולר.

השותפות מעדכנת כי לא תשקיע ברישיון יהל עד שלא תקבל את אישור הממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות. "בשלב זה מבוצעות הוצאות בגין "יהל" ע"י בעלת עניין בשותפות, והן יוחזרו לה לאחר קבלת הרישיון ובהתאם לשיעור הזכויות שתקבל גלוב", לשון ההודעה.