גם לברון ג'יימס מצטרף למיאמי

יש אימפריה חדשה ב-NBA? כוכבה של קליבלנד הודיע: "אני מצטרף לדוויין ווייד וכריס בוש בהיט. זו ההזדמנות הטובה ביותר שלי לקחת אליפות" ■ כל אחד מהשלושה אמור להרוויח כ-16 מיליון דולר בעונה הבאה

אחרי שבע שנים רצופות בקליבלנד קבאלירס, שם הבוקר (שישי) לברון ג'יימס קץ לספקולציות ולשמועות סביב עתידו ב-NBA - והודיע כי הוא יעבור לשחק במדיה של מיאמי היט. הגארד יחבור בכך לדוויין ווייד וכריס בוש, שני פרי-אייג'נטס נוספים שכבר סיכמו בקבוצה, מה שאמור להפוך אותה לאחת מהקטלניות שהיתה אי פעם בליגה.

"היה קשה לסרב למיאמי אחרי כל הדברים שעשתה הקיץ כדי ששלושתינו נשחק אצלה. כריס ודוויין הם שניים מתוך השחקנים הכי טובים שיש היום בכדורסל", אמר ג'יימס בתוכנית מיוחדת ששודרה ב-ESPN, והוקדשה להחלטה שלו היכן ישחק.

"עדיין לא חתמתי על חוזה רשמי עם מיאמי", הודה ג'יימס. "הסוכן שלי יפתור את זה. אני יודע שאני, דוויין וכריס נרוויח פחות כסף כדי שנוכל לשחק ביחד". כרגע, נראה כי ההיט הצליחו לפנות בתקרת השכר לכל אחד משלושת הכוכבים סכום של כ-16 מיליון דולר בעונה הבאה. לברון עצמו ויתר על כ-30 מיליון דולר (לאורך כל תקופת החוזה) שהיו מובטחים לו במידה והיה בוחר להישאר בקליבלנד.

מיאמי לקחה אליפות בפעם האחרונה ב-2006, אז חבר לווייד בקבוצה שאקיל אוניל. הטריו החדש שלה, שנבחר כולו באותו מחזור דראפט ב-2003 (לברון במקום ה-1, בוש במקום ה-4 ו-ווייד 5), ינסה להחזיר את התואר בחזרה לקבוצה שנשיאה הוא פט ריילי.

"רציתי לעשות את מה שטוב ללברון ג'יימס", הוסיף לברון. "זו ההזדמנות הטובה ביותר שלי לזכות באליפות השנה, ואולי גם בשנים הבאות".