קמפיין "להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות זכה ב"גראנד Effie"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, זכה בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי Effie Awards בפרס עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה

באירוע שנערך אמש (שבת) הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי - ה-Effie Awards - של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל.

בפרס הגראנד אפ"י זכה בנק מזרחי-טפחות עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה: "להעביר את דביר" באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG.

מזרחי-טפחות זכה במקום הראשון גם בקטגוריית אפי פלטינום - על הישגים לאורך זמן - עבור המהלך "משני בנקים למותג בנקאות מנצח", שהוביל אף הוא ראובני-פרידן IPG.

במקום השני זכתה שופרסל עבור המהלך "כינוס מותגי רשת שופרסל", מהלך שהוביל משרד הפרסום גיתם BBDO. במקום השלישי זכתה חברת הסלולר סלקום עם מהלך "משהו קטן וטוב", גם הוא באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

בקטגוריית מוצרי צריכה - נון-פוד, זכתה במקום הראשון חברת פרוקטר&גמבל על המהלך FAIRY - "מנצחים את המיתון - נותנים ערך לצרכנים בזמן שכולם מורידים מחירים" של משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון, זכתה חברת סלטי צבר במקום הראשון עבור המהלך "סלטי צבר ורפי כהן מביאים לרשתות השיווק את טעם המסעדה המזרחית", של משרד הפרסום מקאן-אריקסון.

בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים, זכתה חברת גינדי החזקות במקום הראשון עבור קמפיין שרונה של משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי.

בקטגוריית תקשורת זכתה חברת פלאפון במקום הראשון עבור המהלך "הצלחה מעולם אחר - פלאפון משיקה את רשת HIGH SPEED GSM" של משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

בקטגוריית קמעונאות זכתה חברת נגב במקום הראשון עבור המהלך "נגב, מובילה את מהפכת עיצוב הבית" של משרד הפרסום אדלר-חומסקי. בקטגוריית פיננסים זכה בנק מזרחי-טפחות במקום הראשון עבור המהלך "להעביר את דביר" - של משרד הפרסום ראובני פרידן.

בקטגוריית מגזרים, זכתה חברת פרוקטר&גמבל במקום הראשון עבור המהלך "אריאל משיקה נוסחה חדשנית באמצעות מדיה חדשנית וסוחפת את המגזר החרדי" של פרסום Trio.

בקטגוריית מלכ"רים מגזר ציבורי ואחריות חברתית, זכה הוועד למלחמה באיידס במקום הראשון על המהלך "הספק הקטן" של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.