מדור "השיחה" מתרחב: למה התפשט עמוס שפירא?

עוד במדור: למי פירגנה גליה מאור, מה מספר אורי שני לחבריו בפייסבוק ואיפה צפו בכירי עולם העסקים בגמר המונדיאל?

לאחר מסיבת העיתונאים בה סלקום הכריזה על כניסה לתחום השירותים הפיננסיים, נערך טקס החתימה בבית סלקום.

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, אמר שהוא לא זוכר שאי פעם הגיע לסלקום בחליפה, אבל היום חרג ממנהגו: "אז קודם כל הוכחתי לכם שיש לי חליפה. אבל עכשיו הגיע הזמן להוריד אותה ולהפשיל שרוולים, כי המלאכה עדיין מרובה", אמר והתפשט.

איפה ראו אנשי העסקים את גמר המונדיאל?

בכירי העולם העסקי התלבטו בין מספר לוקיישנים עיקריים שערכו אירועים מושקעים לקראת גמר המונדיאל. מי שבחרו באירוע של החברה המרכזית (קוקה קולה), שנערך בהיכל נוקיה, זכו לפרשנות של יורם ארבל ומוטי איווניר. השתתפו בקרנבל: אלון זמיר סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה, עינת נמש מנהלת השיווק של החברה ושני ארד מנהלת המותג, דני לוזון סמנכ"ל סחר ברשת סופר-פארם, צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר יבואני סוני לישראל, ודני קושמרו ודני דויטש.

חברי הנהלת בזק ארגנו צפייה מרוכזת של הגמר המונדיאל עם מאות לקוחות אסטרטגיים של החברה סביב הבריכה במלון מרינה בת"א. האיזו לפרשנויות של אופירה אסייג, אלון חזן, יוסי אבוקסיס וניר לוין בזמן אמת: קובי פז, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק, רן גוראון, סמנכ"ל השיווק, שרון פליישר, סמנכ"לית רגולציה של בזק, רונן רגב מנכ"ל טלדור, עופר ישראלי סמנכ"ל המכירות בטלדור, אפי אקרלינג, סמנכ"ל מחשוב בביטוח אליהו, שי דניאלי, סמנכ"ל הכספים של ניופאן, דורי מבורך, סמנכ"ל הכספים של פולאר, מיכאל גולן, מנהל המחשוב וה-IT של פולאר ועוד.

בהרצליה פרגן לעצמו איש העסקים עמיר שאלתיאל, יו"ר ובעלים של חברת אלדר, מסיבת יומולדת רבת משתתפים ואת גמר המונדיאל במסעדת רוקה. הגיעו לברך: שון תל הבעלים של אתר יד 2 שמכר את השליטה באתר לוואלה, נשיא התאחדות הקבלנים ניסים בובליל ורעייתו ניצה בובליל, יובל גביש, יו"ר אייס, דוד פתאל, וח"כ יואל חסון.

החל מאתמול ב"גלובס הערב" - מדור "השיחה" מתרחב. עוד במדור: איפה חגג שון תל את מכירת יד 2, למי פרגנה גליה מאור ומה ממליץ אורי שני לחבריו בפייסבוק?