יוניליוור תשקיע 12 מיליון שקל במותג הדאודורנטים רקסונה

מדובר במותג עם היקף מכירות עולמי של 1.16 מיליארד אירו ■ סמנכ"לית יוניליוור: נכפיל את נתח השוק שלנו בארץ ל-46%

חברת יוניליוור תשקיע 12 מיליון שקל בהשקת מותג הדאודורנטים Rexona (רקסונה) בישראל.

"רקסונה הוא מותג הדאודורנטים הנמכר ביותר בעולם, עם היקף מכירות של 1.16 מיליארד אירו במחירים לצרכן. המטרה שלנו היא להכפיל את נתח שוק הדאודורנטים של יוניליוור, שעומד היום על כ-23%", אומרת ענת גבריאל, סמנכ"לית חטיבת הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור.

* תוך כמה זמן?

"תוך 3-4 שנים. אני בהחלט מצפה שרקסונה יהיה חלק מההכפלה הזאת. יעד סביר לרקסונה זה 20% נתח שוק".

מדובר בהשקה עתירת תקציב אך גם עתירת מוצרים הכוללת 24 מוצרים, מחציתם לנשים ומחציתם לגברים. המגוון הוא בריחות ובצורת המוצר - רול-און, סטיק וספריי.

* זה לא יעשה לכם קניבליזציה עם דאב?

"האסטרטגיה שלנו מאוד ברורה. נפעל בעולם הזה עם 3 מותגים: דאב כמותג פרימיום שמתמקד בטיפוח בית השחי, אקס לבחורים צעירים שמתמקד בריחות, ורקסונה שהמיקוד שלו באפקטיביות והוא ממוצג באמצע מבחינת מחיר".

* כיצד מתחלקת ההשקעה של 12 מיליון?

"קמפיין מדיה מאוד חזק בטלוויזיה ובשילוט חוצות. דיילות ייחודית בנקודות מכירה. בדרך-כלל אין דיילות לדאודורנטים".

* במי המותג ינגוס?

"קצת בכולם. אני מניחה שבעיקר בספיד סטיק".