תושב חוץ רכש דירה בקומה 15 של מגדל מאייר ב-7.5 מ' ש'

תושב החוץ מצטרף לנאט רוטשילד, נצר למשפחתו של הברון רוטשילד, שרכש בפרויקט טריפלקס בשטח של 500 מ"ר נטו ביותר מ-60 מיליון שקל ■ המחיר הינו כ-52 אלף שקל למ"ר

‎‎נאט רוטשילד לא לבד: תושב חוץ נוסף רכש לאחרונה דירה במגדל "מאייר ברוטשילד" בתל אביב. הדירה, בשטח של 145 מ"ר בקומה ה-15 של המגדל, אשר בצומת הרחובות רוטשילד ואלנבי, נמכרה ב-7.5 מיליון שקל, או כ-52 אלף שקל למ"ר. מחירי הדירות בפרויקט נעים בין 10,000 דולר ל-20 אלף דולר למ"ר.

תושב החוץ מצטרף לנאט רוטשילד, נצר למשפחתו של הברון רוטשילד, שרכש בפרויקט טריפלקס בשטח של 500 מ"ר נטו ביותר מ-60 מיליון שקל בקומות העליונות של המגדל. הפרסומאי הבכיר מיקי בר, שותף במשרד באומן בר ריבנאי ומנכ"ל סופר פארם, ליאור רייטבלט, רכשו כל אחד חצי קומה בשטח של 385 מ"ר בכ-17 מיליון שקל.

מחברת ברגרואין רזידנטיאל, יזמית הפרויקט, נמסר כי במגדל "מאייר ברוטשילד" נמכרו עד כה כמחצית משטחי הבניין במתכונתו המקורית, שכללה 27 קומות. כזכור, בחודש שעבר אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב לקבוצת ברגרואין-חג'ג'-כהן, שבבעלות המיליארדר האמריקני ניקולס ברגרואין וחברת חג'ג'-כהן השקעות, להגביה את מגדל המגורים ל-37 קומות. בפועל, תגביה החברה את המגדל ל-32 קומות מעל לקומת הלובי, שתתנשא לגובה של 13 מטר.

פרויקט מגורי היוקרה, בעיצובו של ארכיטקט-העל ריצ'ארד מאייר, יכלול בנוסף ללובי, 91 יחידות דיור, קומת ספא, חדר כושר, בריכה חצי-אולימפית, בריכת פעוטות ומרתף יין.

מברגרואין נמסר כי המחירים בפרויקט, שבנייתו תשולם ב-2013, צפויים לעלות בקרוב בשיעור של כ-5%. "אנו ממשיכים למכור דירות בעקביות במחירים המשקפים את האיכות והמיקום של פרויקט ייחודי", מסר מנכ"ל החברה, יגאל צמח. ‏‎‎‏