בנומורה לא מתרגשים: מחיר יעד 24 שקל למניית מכתשים אגן

הבנק היפני מעלה את מחיר היעד מ-20 שקל למניה ל-24 שקל; ברקליס בהמלצת "תשואת יתר" למניית החברה■ אמש פרסמה המתחרה האוסטרלית של החברה אזהרת רווח לרבעון ■ ברקליס: "לנצל כל נסיגה במחיר המניה על מנת לרכשה"

האנליסטים לא מתרגשים מאזהרת הרווח אתמול (ד') של ניאופארם והשפעתה על מניית מכתשים אגן : בברקליס קפיטל מעניקים למניית החברה המלצת "תשואת שוק" עם מחיר יעד של 24 שקל למניה, גבוה ב-79% ממחיר הבסיס הבוקר בבורסת תל אביב. גם בבנק היפני נומורה (Numora) מעניקים הבוקר מחיר יעד של 24 שקל למניה למכתשים אגן.

נזכיר כי אתמול הזהירה ניאופארם, מתחרתה האוסטרלית של מכתשים אגן, כי רווחיה לרבעון המסתיים החודש יסתכמו ב-55-65 מיליון דולר, נמוך בהרבה מהתחזית הקודמת של החברה לרווחים של 80 עד 100 מיליון דולר.

בברקליס מסבירים כי תמהיל המוצרים של ניאופארם שונה מהותית מזה של מכתשים אגן. כך לדוגמה מכירות קוטל העשבים גלייפוסט היוו 31% ממכירותיה של ניאופארם ב-2009 לעומת 10% בלבד ממכירות מכתשים אגן.

בשורה התחתונה, מאמינים בברקליס הסיפור של מכתשים אגן בטווח הארוך לא יפגם כתוצאה מאזהרת הרווח של ניאופארם וממליצים לנצל כל נסיגה במחיר המניה על מנת לרכשה.

בסוף יוני דיווחה מכתשים אגן על מזכר הבנות לרכישת חברת אלבאו האמריקנית תמורת כ-1 מיליארד דולר.