קוקה-קולה תשקיע 6 מיליון שקל בפעילות חווייתית למבוגרים

במסגרת הפעילות, תחת הכותרת "חמישה כוכבים וירח - חוויה של פעם במדבר", יוזמנו הצרכנים מגיל 21 ומעלה לבלות 24 שעות בפעילות מגוונת בחאן שיירות

אחרי ההצלחה שרושם קוקה-קולה וילג' המיועד לבני-נוער, בחברת קוקה-קולה ישראל החליטו ליזום פעילות דומה למבוגרים להעצמת המותג דיאט קוקה-קולה. החברה תשקיע במהלך 6 מיליון שקל.

החל מה-22 לאוגוסט תקיים החברה פעילות בלב המדבר תחת הכותרת "חמישה כוכבים וירח - חוויה של פעם במדבר".

במסגרת זו יוזמנו צרכנים לבלות 24 שעות במדבר בפעילות מגוונת. הפעילות תכלול סדנאות מיוחדות כגון יוגה וטאי צ'י בזריחה, ארוחת גורמה מדברית, טיפולים מפנקים ומרגיעים ב"ספא דיאט קוקה-קולה", קומזיץ אותנטי, מעגל מתופפים, מסיבת לילה וכן הופעות של האמנים דניאל סלומון, אפרת גוש, קובי אפללו, דנה ברגר, איתי פרל ודין דין אביב.

הפעילות, המיועדת לבני 21 ומעלה, תתקיים ב-5 מחזורים ותיערך בחאן השיירות שבדרום (בין שדה-בוקר לעבדת).

ההשתתפות בפעילות מותנית בתשלום של 75 שקל, ברכישת 6 מוצרים של המותג דיאט קוקה-קולה ובהזנת קוד המוצרים במסגרת הרישום באינטרנט.

הילה גור, מנהלת שיווק בחברת קוקה-קולה ישראל, מסרה כי "לכולנו יש ימים בהם מתחשק להתנתק לזמן מה מהשגרה ולקחת הפסקה, אפילו ל-24 שעות. הפעילות של דיאט קוקה-קולה מאפשרת לצרכניה להתרחק מההמולה של העיר, להתקרב לעצמם ולמי שלצדם, להשתחרר, להירגע ובעיקר לעשות לעצמם מה שעושה להם טוב. 'חמישה כוכבים וירח' מעניק חוויה איכותית ומפנקת במדבר ברוח הערכים של המותג".