עוד מגדלים ליד איילון? שלום במגעים למכירת מתחם הארגז

חגי שלום, הבעלים של רשת טיב טעם, מאשר כי משקיעים מחו"ל ומישראל מביעים עניין במתחם שברח' יגאל אלון בת"א ודורש תמורתו 250 מיליון שקל ■ "יש גל התעניינות חדש – אבל שום דבר עדיין לא סגור"

טירוף הנדל"ן בתל אביב נמשך ומאיים עכשיו על השליטה המוחלטת של קבוצת עזריאלי במרכז נתיבי איילון. חגי שלום, הבעלים של רשת טיב טעם, מאשר הבוקר בשיחה עם "גלובס" כי הוא מנהל מגעים שונים למכירת מתחם הארגז שברח' יגאל אלון - תשע שנים לאחר שרכש את החברה מידי ההסתדרות תמורת 240 מיליון שקל.

"מדובר בקרקע של מעל 20 דונם ויש בה הרבה מאוד מתעניינים", אומר שלום. "כל מי שפנה אלינו יודע שאנחנו דורשים על הקרקע כמו שהיא 250 מיליון שקל - כאשר מי שקונה משלם גם את כל ההיטלים וההשבחות".

שלום טוען עוד כי לא מדובר במגעים חדשים: "בכל שבוע מדברים איתנו, כולל השבוע, גם משקיעים מחו"ל וגם משקיעים מהארץ". בין הקבוצות הבולטות שהביעו עניין במתחם בעל המיקום האסטרטגי ניתן למנות גם את קבוצת בסר שבשליטת נחשון קיוויתי. "בסר מתעניינים במגרש הרבה שנים, זה משהו שעולה ויורד - אנחנו מדברים אבל אין בינינו שום דבר סגור", אמר הבוקר שלום שאישר כי בשבועות האחרונים יש לדבריו "גל התעניינות חדש" במתחם.

המתחם המדובר ממוקם במרכז רחוב יגאל אלון בקרבת מגדלי משרדים ומסחר, מדרום למתחם אמפא, וניתן לבנות בו פרוייקט משרדים בשטח כולל של 110 אלף מ"ר - זאת לאחר שהקבוצה הצליחה בשנים האחרונות להגדיל את זכויות הבנייה על הקרקע ל-450% משטח המגרש.