ברוכה הבאה: "הזדמנות ישראלית" תחל מחר להיסחר בבורסה

שותפות חיפושי הגז והנפט של רוני הלמן ואורי אלדובי השלימה ביום ה' האחרון את המכרז הציבורי ■ המסחר יכלול את יחידות ההשתתפות ו-4 סדרות של כתבי אופציה ■ כלל פיננסים נבחרה כעושה שוק בניירות הערך של השותפות

קדחת חיפושי הנפט והגז בבורסת תל אביב ממשיכה: מחר (ד') תחל להיסחר בבורסה שותפות חיפושי הנפט והגז "הזדמנות ישראלית" של רוני הלמן ואורי אלדובי בניהולו של אייל שוקר. במסגרת זו יחלו להיסחר יחידות ההשתתפות ו-4 סדרות של כתבי אופציה. כעושה שוק בניירות הערך של השותפות נבחרה כלל פיננסים.

נזכיר כי במכרז הציבורי שנערך ביום ה' האחרון נרשמו ביקושי שיא של כ-189 מליון שקל, כאשר מחיר האגד נקבע על 100 שקל - כפול ממחיר המינימום אותו ביקשה השותפות.

במסגרת ההנפקה הציעה השותפות בדרך של הצעה אחידה, קרי מכרז על מחיר האגד, מיליון אגדים המורכבים מניירות הערך הבאים: 250 יחידות במחיר של 0.2 שקל ליחידה, 125 כתבי אופציה (סדרה 1) ללא תמורה, 250 כתבי אופציה (סדרה 2) ללא תמורה, 375 כתבי אופציה (סדרה 3) ללא תמורה ו- 500 כתבי אופציה (סדרה 4), גם הם ללא תמורה.

על פי התשקיף, השותפות התקשרה בהסכם לרכישת 10% מזכויות ההשתתפות בשטח ההיתר המוקדם 202/גל ובהסכם לרכישת 10% מזכויות ההשתתפות בשטח הרישיון 320/שרית.