מנכ"ל דרורי-שלומי, עופר פלדמן, פורש מתפקידו

ימונה לסמנכ"ל פתוח עסקי בקנדה ישראל ■ בעלי המשרד, ד"ר טובית שלומי ויורם דרורי, יוצאים בקמפיין למציאת מנכ"ל חדש ■ בתוך כך, ליאת קידר-פייגין מגלר-נסיס מונתה למנהלת האסטרטגיה של קבוצת פובליסיס ישראל

עופר פלדמן, מנכ"ל משרד הפרסום דרורי-שלומי, פורש מתפקידו לאחר 4 שנים, לאחר שהחליט לשנות תחום ולהצטרף לחברת הנדל"ן קנדה ישראל בתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי.

בעקבות כך החליטו בעלי המשרד, ד"ר טובית שלומי ויורם דרורי, לצאת בקמפיין למציאת מנכ"ל חדש ולאפשר לבכירי עולם הפרסום והשיווק בישראל להתמודד על התפקיד.

יורם דרורי ציין כי המנכ"ל החדש צריך להקדיש את זמנו לפיתוח עסקי, גיוס לקוחות חדשים, פיתוח מיזמים אסטרטגיים ומהלכים פורצי דרך עבור לקוחות המשרד, וכי הוא לא צריך לבוא דווקא מתוך חברות הפרסום המובילות.

"אנו מחפשים מנהלי שיווק יצירתיים שצמחו בחברות מובילות ורשמו הצלחות מוכחות, דוגמת מיכל המאירי בגיתם, אילן שילוח שצמח כיועץ אסטרטגי, או איריס בק שרשמה הצלחות מרשימות באורנג'", אמר דרורי.

בתוך כך, ליאת קידר-פייגין מונתה לתפקיד מנהלת האסטרטגיה של קבוצת פובליסיס ישראל, לאחר ששימשה כסמנכ"ל האסטרטגיה של גלר-נסיס. קידר היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק ומימון.

במסגרת תפקידה קידר תהיה אחראית להטמעת היכולת האסטרטגית הידועה של גלר-נסיס גם בחברות האחרות בקבוצה, ותוביל מהלכים אסטרטגיים בשיתוף הדיסציפלינות השונות המיוצגות בקבוצה עם דגש רב על תחום הדיגיטל.

קבוצת פובליסיס ישראל מנוהלת על-ידי חברת אחזקות בבעלות פובליסיס העולמית, שיאיר גלר ומשה נסיס משמשים כיושבי הראש שלה.