ג'ורג' סורוס קונה מניות קומברס: הגיע להחזקה של 5%

‎‎המשקיע האגדי הגיע להחזקה של 5.14% בקומברס, המתכננת למכור ממניות החברה הבת ב-57 מיליון דולר‏

‎‎ג'ורג' סורוס, מייסד קרן הגידור קוואנטום, מאמין בקומברס . מדיווח של החברה עולה, כי המשקיע האגדי רכש 10.38 מיליון מניות של קומברס, מפתחת התוכנות למפעילות תקשורת, והגיע להחזקה של 5.14% בחברה, אשר שוויה נכון להיום הוא כ-80 מיליון דולר.

הדיווח על החזקתו של סורוס נעשה במקביל לדיווח אמש של החברה הבת ורינט , שהודיעה כי הגישה לרשות ניירות ערך האמריקנית (ה-‏SEC‏) תשקיף למכירה של עד 2.8 ממניות החברה המוחזקות בידי חברת האם קומברס טכנולוג'י.

בהתחשב במחיר מניית ורינט הנוכחי, מדובר במכירה בהיקף של 57 מיליון דולר. מניית ורינט, אשר חזרה להיסחר בנאסד"ק רק לאחרונה, סיימה את המסחר אמש בנפילה של 7.4% למחיר של 20.4 דולר , וזאת עקב חשש המשקיעים מלחץ שיופעל על המניה בעקבות מכירת המניות של קומברס.

‎‎תישאר בהחזקת שליטה בורינט

‎‎קומברס מחזיקה היום ב-28.7 מיליון מניות של ורינט, המהוות כ-66% מהון המניות של החברה, באמצעות מניות רגילות ומניות מועדפות. לאחר המכירה, היא תישאר עדיין בעלת השליטה בחברה, עם החזקה של כ-60%.

מכירת המניות תגדיל את היקף המזומנים של קומברס, אשר לפי העדכון האחרון שמסרה, תפרסם את דו"חותיה המלאים במהלך החודש הבא.

האנליסטים המסקרים את קומברס תופסים את ההודעה כחיובית, ושאול אייל מאופנהיימר כותב כי "המכירה היא צעד מבורך אשר מדגים את חוזקה של קומברס". הוא מותיר את המלצתו למניית קומברס על "תשואת יתר", עם מחיר יעד של 14 דולר, הגבוה ב-86% ממחיר המניה אמש. ‏‎‎‏

‎‎שאול אייל מאופנהיימר אמר כי "המכירה היא צעד מבורך, המדגים את חוזקה של קומברס". הוא מותיר את המלצתו למניה על "תשואת יתר", עם מחיר יעד של 14 דולר.