סיטי: קנו מניות טבע - נצלו ההזדמנות בחולשה במניות ובסקטור

פחות משבוע לפני פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון השני, כלכלני סיטי מעריכים כי ענקית הגנריקה הישראלית תציג רווח non-GAAP של 1.03 דולר למניה - עלייה של 24%, וכן עלייה של 16% בהכנסות ל-3.957 מיליארד דולר

פחות משבוע לפני פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון השני, כלכלני סיטי פירסמו סקירה על מניית טבע בה הם ממליצים למשקיעים לקנות מניות החברה, ולנצל את ההזדמנות בחולשה שלהן, לאור העובדה כי לחץ מכירות בסקטור הגנריקה מאז אפריל 2010 נראה מוגזם ועשוי להסתיים.

הכלכלנים מעריכים, כי ענקית הגנריקה הישראלית תציג רווח מתואם (non-GAAP) של 1.03 דולר למניה, קרי עלייה של 24% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, וכן עלייה של 16% בהכנסות ל-3.957 מיליארד דולר.

בסיטי סבורים כי שני הזרזים העיקריים העומדים מאחורי תוצאות הרבעון השני של טבע יהיו הצמיחה במותגים הקיימים של החברה, וההשקות הגנריות החדשות שביצעה החברה בחודשים האחרונים. בהתאם לכך מעניקים לטבע מחיר יעד של 72 דולר למניה - פרמיה של 33 למחיר הסגירה של המניה אמש בוול סטריט.

נקודת המפתח המשמעותית עבור טבע, מבחינתם של הכלכלנים, היא הפרוטוניקס והכרעתו של בית המשפט בארה"ב לגבי הפרת הפטנט על תרופה זו. הכלכלנים מעריכים כי פסיקה שלילית עבור טבע, "תעלה" לה בסכום הנע בין 250 ל-350 מיליון דולר בהכנסות, או 19-27 סנט ברווח למניה.

בשורה התחתונה מציגים בסיטי תחזיות אופטימיות לקראת פרסום הדוחות, הערכתם היא כי החברה תרשום עלייה של 20% בהכנסות בצפון אמריקה ל-2.53 מיליארד דולר, עלייה של 10% במכירות באירופה ל-852 מיליון דולר, ועלייה של 13% במכירות בשאר העולם ל-580 מיליון דולר.