תוכן שיווקי בטלוויזיה היה מאז ומעולם, אך לאחרונה הפך אותו פרסום סמוי למורגש יותר ויותר. אולי אחת הסיבות לכך היא העובדה שאין איפה לדחוס את כל הצורך הגואה לפרסם: ל- G נודע כי לאחרונה פנתה קבוצת פרסומאים לרשות השנייה וביקשה להרחיב את מקבצי הפרסומות, וכי בערוצים מדווחים על ביקושי שיא. הבעיה היא שאין מה לעשות עם כל הביקוש הזה: הרשות השנייה מגבילה את שידור הפרסומות בכל שעה ל-12 עד 16 דקות. כך, כל מה שלא מצליח להיכנס למקום המוגדר של הפרסומות, גולש יותר ויותר החוצה. ובעוד שלא ניתן לנצל את הביקוש ולהעלות מחירים בפרסומות, בגלל הסכומים שנקבעו מראש, בכל הקשור לתוכן שיווקי אין שום בעיה לדרוש יותר ויותר כסף. הרגולטור, אם כן, ייאלץ להחליט בקרוב את מי לשים על המזבח - את גודלם הקצוב של מקבצי הפרסומות, או את האיסור הגורף על תוכן שיווקי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.