יהודית יובל רקנאטי תשקיע 4 מיליון דולר בטאואר ויז'ן

בשבוע שעבר סיכם בנק ההשקעות לאומי פרטנרס על השקעה של 10 מיליון דולר בטאואר ויז'ן, במסגרת סבב גיוס של 190 מיליון דולר שעורכת החברה

ימים ספורים לאחר שלאומי פרטנרס הודיעה על השקעה בחברת טאואר ויז'ן (Tower Vision), מצטרפת גם יהודית יובל רקנאטי למשקיעים ומקרבת את טאואר ויז'ן להשלמת גיוס ענק של 190 מיליון דולר.

ל"גלובס" נודע כי רקנאטי (אחותו של ליאון רקנאטי) סיכמה באמצעות חברת ההשקעות הפרטית שלה, גנדיר, על השקעה של 4 מיליון דולר בטאואר ויז'ן, והיא תחזיק ב-1% ממניות החברה, שצפויה להשלים בקרוב גיוס של כ-3 מיליון דולר נוספים

בין השקעותיה הבולטות של גנדיר, ניתן לציין את חברת שירותי הרכב שגריר, את בולווארד נדל"ן השותפה ביזמות בנייה בתל אביב, ואת החברות הבורסאיות ספאנטק ומעין ונצ'רס. בנוסף, יש לקבוצת גנדיר החזקות במספר חברות סטארט אפ, והיא גם תומכת בארגונים חברתיים רבים. את הקבוצה מנהל בעלה של יהודית, ד"ר ישראל (רולי) יובל .

גם לאומי, הראל ומגדל במשקיעים

גיוס הענק של טאואר ויז'ן נעשה לפי שווי חברה של 405 מיליון דולר אחרי הכסף. את הגיוס מוביל בנק ההשקעות מורגן סטנלי, יחד עם מגדל שוקי הון שהוביל גיוס של חלק מההון ממשקיעים ישראלים. המשקיע הגדול בסבב הגיוס הנוכחי הוא קרן Quadrangle Capital Partners - קרן השקעות אמריקנית שמנהלת נכסים בהיקף של 6 מיליארד דולר. הקרן השקיעה 125 מיליון דולר בטאואר ויז'ן.

בשבוע שעבר סיכם בנק ההשקעות לאומי פרטנרס מקבוצת לאומי על השקעה של 10 מיליון דולר בטאואר ויז'ן, בהמשך להשקעה שביצעו לאחרונה בחברה גם קרן תשתיות לישראל, חברות הביטוח הראל ומגדל, איש העסקים פויו זבלדוביץ' ובנק מורגן סטנלי עצמו.

טאואר ויז'ן, שהוקמה לפני פחות מארבע שנים, עוסקת בפיתוח, הפעלה, תחזוקה וניהול של אתרי תקשורת סלולרית ברחבי הודו. החברה רוכשת, או לחילופין מקימה בעצמה, אתרים, ומשכירה - בחוזי שכירות ארוכי טווח - שטחים מתוכם למספר מפעילים סלולריים. הבעלות על האתרים מאפשרת לחברה להחכיר שטחים למספר מפעילים סלולריים (Multi Tenancy), וכך לחסוך בעלויות ולקצר את זמני ההרחבה של הרשתות.

השליטה בטאואר ויז'ן מוחזקת בידי קבוצת Fore שבבעלות האחים משה ואלי שושן וגד ודב סלוק. טרם הגיוס הנוכחי החזיקה קבוצת Fore ב-65% מהחברה, חברת ג'רביניה - בה שותפה מבטח שמיר של מאיר שמיר - החזיקה ב-20%, ואילו קרן RP קפיטל החזיקה ב-15%. במסגרת רה-ארגון שנעשה בקרן RP היא מכרה את החזקותיה ל-Fore ולג'רבינה, ולאחר השלמת הגיוס יחזיקו השתיים בסך הכל ב-51% ממניות טאואר ויז'ן.