מניית היום: מזנקת ב-100% למרות שבעל הבית פינה אותה

מניית DayStar מזנקת בכ-100% במחזור הגדול פי 80 מהמחזור הממוצע ■ המטה שלה בקליפורניה פונה על ידי בעל הבית לאחר שלא עמדה בתשלומי שכר הדירה ■ צפי להצפת ערך עם מעבר החברה לפעילות OffShore

הכוכבת של היום בוול סטריט מביאה איתה סיפור די מוזר. מניית DayStar (סימול: DSTI), מזנקת בכ-100% ל-2.7 דולר במחזור של כ-5.3 מיליון מניות, הגדול פי 80 מהמחזור הממוצע בה בשלושת החודשים האחרונים, זאת לאחר שהחברה הודיעה היום לראשות לני"ע האמריקנית כי המטה שלה בקליפורניה פונה על ידי בעל הבית לאחר שלא עמדה בתשלומי שכר הדירה.

בהודעתה ציינה החברה כי עתה היא מתכוונת לפעול באסטרטגיה חדשה כחברה המייצרת את מוצרייה "OffShore".

החברה הינה יצרנית של שבבים מוליכים למחצה (סמיקונדקטורים) המשמשים בקולטים סולאריים. החברה ציינה כי החלה לדון עם מספר שותפים פוטנציאליים ביישום האסטרטגיה החדשה.

דברי מנכ"ל החברה, אשר עד כה פעלה בניוארק, קליפורניה, כי "בעוד דיי סטאר הגיעה להישגים משמעותיים בתהליך ובטכנולוגיה של ה-CIGS שפיתחה, נאלצה החברה לנקוט במהלך לכיוון רישום פעילותה מעבר לים, על רקע האתגרים בהם נתקלה בניסיונותיה להשיג הון לשם הבנייה והתפעול של מפעלה בניוארק, קליפורניה" הספיקו הדברים למשקיעים להפליג בספקולציות לגבי הפוטנציאל הלא ממומש של החברה.

בין האפשרויות שבוחנת החברה ציין המנכ"ל: שותפויות פוטנציאליות שאם יבשילו יוכלו להיות יוזמות משותפות, הסכמי רישוי, ייצור על פי הסכמים חוזים, ואפילו ציין את האפשרות למיזוג הפוך עם חברה כלשהי או רכישתה של דיי סטאר ע"י חברה כלשהי.