חופשה חלומית עם הילדים: 10 המלונות הטובים בעולם לילדים

נופש עם הילדים לא בהכרח כרוך בקורבנות מצד ההורים ■ יותר ויותר מלונות מציעים כיום סביבה ידידותית לכל המשפחה, מחדרי משחק עד בתים על עצים - ועדיין מושכים מבוגרים מתוחכמים

חברת הנסיעות האוסטרלית "מר וגברת סמית" (www.mrandmrssmith.com) בחרה את 10 בתי-המלון בעולם הטובים ביותר לילדים:

1. Karma Kandara, באלי, אינדונזיה

בין האוקיינוס ההודי והג'ונגל של חצי האי בוקיט בדרום באלי, ל"קארמה קנדרה" יש ספא שמשקיף לים ואוכל גורמה. הילדים יאהבו לרכוב על האומגה מהבריכה שעל הצוק לחול שעל החוף. מועדון "קארמה קידס", שפתוח בכל שעות היממה, מבדר את הילדים עם חיפושי אוצרות, תחפושות וחוגי אפיית עוגיות. 46 הווילות עם הבריכה הצמודה מצוידות במטבחון.

2. Winvian, ליצ'פילד הילס, ארה"ב

אתר הנופש בנוף הכפרי הזה בקונטיקט, שמשתרע על פני כ-440 דונם, מצויד בבית חווה בסגנון קולוניאלי וב-18 קוטג'ים חמודים שלכל אחד מהם עיצוב ייחודי. סביב עץ אלון שוכן בית "צ'רטר אוק", ובמקום מסוק עם חלל פנימי שמבוסס על מסוק אמיתי של משמר החופים.

3. Blue Mountains Private Safaris Luxury Swag Camp, בלו מאונטנז, אוסטרליה

לישון במיטת אפיריון בסגנון אוסטרלי עם בסיס פוטון מחופה אלגנטי. מחנה הספר הזה, במרחק כמה שעות נהיגה מסידני, הוא מחנה לוקסוס עם מסלולי הליכה, דייג ושיט קיאקים.

4. Ickworth, סאפוק, בריטניה

אל תלכו שולל אחרי סגנון הפארק הלאומי של האתר הזה. באתר אייקוורת יש מרחב משחקים סגור נהדר עם בריכה מחוממת, ומחוץ למבנים יש מגרשי הרפתקאות, מסלולי אופניים, משחקי טניס ומסלולי הליכה בטבע.

5. Hapuku Lodge & Tree Houses, קאיקורה, ניו-זילנד

הפנטזיה של כל ילד היא לישון בבית על עץ, ובמלון המיוחד הזה באי הדרומי של ניו-זילנד זו מציאות. תוכלו לבחור בין בתי עץ משפחתיים בני שתי קומות או ב"דירת בית הזית" ללא עץ ועם מטבחון. קאיקורה הסמוכה, מצפון לעיר כרייסטצ'רץ', היא אתר ידוע לצפייה בלווייתנים ובדולפינים.

6. Chateau de la Couronne, דורדון, צרפת

לטירה הצרפתית הזו יש אמנם צריחי רעפים משופעים ומגדל מבוצר, אך עיצוב הפנים שלה מזכיר יותר את פיליפ סטארק (מעצב פנים אולטרה-מודרני). הטירה המרשימה הזו, שמיועדת לילדים גדולים, משלבת את הדרמה של שאטו מהמאה ה-16 עם עיצוב מודרניסטי. חדר הקולנוע מצויד במסך ברוחב 3 מטרים, ו"סלון הפסנתר" יעסיק את הזמרים לעתיד עם גיטרות אקוסטיות, תופים אלקטרוניים, אורגנים ומגברים.

7. Estancia Vik Jose Ignacio, פונטה דל אסטה, אורוגוואי

החווה הזו, במרחק כמה דקות נסיעה מחופי הגולשים המפורסמים של פונטה דל אסטה, מציעה בידור לילדים כמו קונסולות Wii, דמויות חיות מקרמיקה וטניס שולחן בחדר המשחקים, בנוסף לבריכת שחייה גדולה, רכיבה על סוסים, רכיבה על אופני הרים ומסלולי הליכה.

8. Villa Bordoni, טוסקנה, איטליה

המסעדנים הסקוטיים קתרין ודיוויד גרדנר השקיעו 3 שנים בשיפוץ וילה בורדוני, וילה של 10 חדרים באזור כפרי בטוסקנה. הם נזהרו שלא ליצור מלון מעוצב מודע לעצמו, ובמקום זאת הם מציעים בית מחבוא כפרי גדוש טעם טוב עם ציוד היי-טק ידידותי לילדים. הם יאהבו גם את הרכיבה על סוסים, על אופני הרים, הבריכה ושיעורי אפיית העוגיות.

9. Trisara, פוקט-קאו לאק, תאילנד

במלון הזה, השוכן במפרץ פרטי על החוף הצפון-מערבי הפחות מפותח של פוקט, כל סוויטה או וילה משקיפה על האוקיינוס עם בריכה משלה. למרות הפיתויים למבוגרים כמו ספא ואוכל גורמה, יש גם מועדון ילדים ושורה של פעילויות חוף כמו שחייה, חתירה בקיאקים וצלילה בבריכות סלע.

10. Oceana Santa Monica, לוס אנג'לס, ארה"ב

לאתר הזה חדרים גדולים, אווירה נינוחה וצבעי רטרו משונים בכל פינה. הסוויטות מצוידות בשולחנות משחקים עם שח ושש-בש, ובחוץ החוף נמצא במרחק הליכה, ביחד עם סיורים במזח של סנטה מוניקה.