ניו-קופל החלה לייבא את רכבי צ'רי הסינית לרומניה

בשלב הראשון הגיעו 24 כלי רכב משלושה דגמים שישובצו בצי ההשכרה של החברה ■ במקביל נערכת קבוצת "שלמה" להקמת אולם תצוגה ראשי בבוקרשט

השלוחה הרומנית של חברת "סיקסט ניו-קופל" מקבוצת "שלמה" קיבלה בימים האחרונים משלוח ראשון של 24 מכוניות מתוצרת יצרנית הרכב הסינית "צ'רי". אלו הם כלי הרכב הראשונים שמיובאים על ידי סיקסט לרומניה מאז קיבלה הקבוצה את זיכיון השיווק הבלעדי של צ'רי במדינה.

רכבי צ'רי הסינית
 רכבי צ'רי הסינית

כלי הרכב כוללים את המשפחתית A5 בתצורת סדאן והאצ'בק ואת רכב הכביש-שטח "טיגו". הכלים עומדים בתקינת יורו 4 שנדרשת ברומניה וכולם מצוידים בתיבת הילוכים ידנית. הכלים ישובצו בצי ההשכרה של ניו-קופל סיקסט במדינה וישמשו ללימוד, הדרכה והכנה של מערך השירות לקראת הייבוא המסחרי הסדיר לצורך שיווק נרחב ברומניה. במקביל נערכת הקבוצה להקמת אולם תצוגה ראשי בבוקרשט, שיוקם ככל הנראה על מתחם אותו רכשה לאחרונה החברה מדילר של דאצ'יה ורנו תמורת כ-5 מיליון אירו.

רכבי צ'רי הסינית
 רכבי צ'רי הסינית

עם זאת, ניו-קופל סיקסט היא לא היבואן "הישראלי" הראשון של צ'רי באירופה. הקדימה אותה בכמה חודשים חברת "קמור רכב" יבואנית ב.מ.וו לישראל, שכבר משווקת את רכבי צ'רי - אם לא עם תקינה אירופאית עכשווית - במספר מדינות בלקניות.