תאת טכנולוגיות: הסכם עם לוקהיד מרטין לאספקת רכיבים

בתמורה לכ-4 מיליון דולר בשנתיים ■ בנוסף מדווחת החברה כי חתמה על מזכר הבנות עם לוקהיד מרטין והמילטון להשתתפותה בתכנית היצור של מטוס הקרב העתידי, ה-F-35

תאת טכנולוגיות מקבוצת קמן, ספקית מובילה של מוצרים ושירותים לתעשיית התעופה ולשוק הביטחוני, מדווחת היום כי חתמה על הסכם עם חברת לוקהיד מרטין האמריקנית לרכישת רכיבים עבור מנועי חרום של מטוסי F-16 . ההסכם בהיקף של כ-4.1 מיליון דולר לתקופה של שנתיים.

חשוב לציין כי היחסים העסקיים בין שתי החברות החלו לפני 27 שנים, במהלכם מספקת תאת טכנולוגיות לחברת לוקהיד מרטין שירותים ורכיבים מגוונים.

בנוסף מדווחת החברה כי, חתמה על מזכר הבנות עם חברת לוקהיד מרטין Lockheed Martin וחברת המילטון Hamilton להשתתפותה בתכנית היצור של מטוס הקרב העתידי, ה-F-35, של המימשל האמריקני.

החברה חתמה על הסכם כספק אסטרטגי של מערכות לקירור רכיבים אלקטרוניים במטוס הקרב. יצוין כי ההסכם מותנה בבחירת ישראל להצטייד במטוס הקרב F-35.

ד"ר שמואל פלדל, נשיא ומנכ"ל תאת אמר היום: " הסכם זה מצטרף להסכמים נוספים ואסטרטגיים עליהם חתמה תאת לאחרונה עם חברות מובילות בשוק התעופה. ההסכם הינו הוכחה נוספת לחוזקה של תאת בשוק התעופתי ואת הערכה לה זוכה החברה באספקת פתרונות כוללים לניהול חום ובאספקת רכיבים נוספים לשוק התעופה".

"אנו גאים ביחסים הטובים שיצרנו עם לקוחות מובילים בעולם כגון לוקהיד מרטין, אנו מחויבים לתמיכה טכנית במטוסי ה- F-16 שלה, ופנינו להרחבת שיתוף הפעולה איתה גם בעתיד. מזכר ההבנות שנחתם בקשר עם יצורו של מטוס הקרב העתידי, F-35 מהווה אבן דרך נוספת באסטרטגיה של החברה להשתלב בפלטפורמות העתידיות של עולם התעופה ובכך להבטיח יציבות ארוכת טווח מחד ויצירת חדשנות טכנולוגית מאידך".