מג'יק תיישם פרויקט אינטגרציה מבוסס iBOLT באקסלנס נשואה

ממשיכה להרחיב את נוכחותה בשוק האינטגרציה ■ הפתרון נותן מענה לקישור בין מערכות הייעוץ הפנסיוני של הבנקים וכולל גם פתרון לדרישות ועדת בכר ■ מג'יק הטמיעה פתרונות בנושא ועדת בכר גם בהראל ומנורה

חברת מג'יק הדואלית, מדווחת היום כי זכתה בפרויקט אינטגרציה בחברת אקסלנס נשואה, המבוסס iBOLT לקישור בין מערכות המידע של החברה וכן הטמעת פתרון לועדת בכר, המקשר את מערכות המידע של החברה אל מערכות הייעוץ הפנסיוני של הבנקים.

הפתרון שייושם באקסלנס נשואה ייתן מענה בשני מישורים עיקריים, האחד, קישוריות בין מערכות המידע של אקסלנס נשואה (SAP, CRM ומערכת לניהול קופות גמל) לבין יישומים חיצוניים של ספקי החברה.

פרויקט שני הוא יישום פתרון כמענה לרפורמת ועדת בכר אשר במסגרתו יקושרו, באופן דו כיווני, מערכות המידע של אקסלנס נשואה ומערכות הבנקים למכירה והפצה של מוצרים פנסיונים. ממשקים אלו כוללים בין היתר, ממשקי גביה, ממשקי אחזקות, ממשקי הקמה ואירועים וכן ממשקי מידע טרום ייעוץ ולאחריו.

החברה הינה ספקית של פלטפורמות אינטגרציה ופיתוח מערכות מידע עסקיות הניתנות להטמעת ענן או בהטמעה מקומית.

רועי מזרחי מנהל מערכות המידע של אקסלנס נשואה אמר היום: "בחרנו ב- iBOLT של חברת מג'יק בזכות הגמישות הרבה שמאפשר המוצר וכן היכולות שלו להתחבר לרוב המערכות בשוק. הבונוס הנוסף של הפתרון לוועדת בכר מאפשר לנו גמישות בהצעת הרכיבים הפנסיונים עבור המפיצים שלנו. בנוסף, IBOLT מאפשר לנו להטמיע במהירות רבה שינויים בתהליכי עבודה".

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, אמר היום: "אנו גאים לעבוד עם חברת ההשקעות המובילה אקסלנס נשואה ולבצע פרויקט בעל חשיבות מכרעת ביישום מסקנות וועדת בכר בנושא הייעוץ הפנסיוני. אני בטוח שהניסיון הרב של חברת מג'יק בהטמעת ה- iBOLT בעשרות פרויקטים שונים ומגוונים, כמו גם הפרויקט הנוכחי באקסלנס, יתנו לנו יתרון משמעותי בהטמעת הפתרון גם בבנקים וחברות השקעות נוספות."