וגאס היום: חברת ההימורים של אדלסון הקטינה ההפסד ב-98%

"לאס וגאס סנדס" רשמה הפסד של 4.7 מיליון דולר או סנט למניה ברבעון ■ בתקופה המקבילה בשנה שעברה הפסידה החברה 222 מיליון דולר ■ רווחי בואינג ירדו ב-21% - אך עקפו את התחזיות

באותו יום בו בישראל חוגגים אנשי "ישראל היום" דיווח על זינוק בתפוצת העיתון - הבעלים שלדון אדלסון משחרר למשקיעים בבורסה את התוצאות הכספיות של חברת ההימורים שלו, לאס וגאס סנדס .

החברה דיווחה היום (ד') על הפסד של 4.7 מיליון דולר או סנט למניה. עם זאת מדובר על קיטון מרשים של 98% בהפסד בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, אז רשמה חברת ההימורים של אדלסון בשורה התחתונה הפסד של 222 מיליון דולר או 34 סנט למניה.

הכנסות החברה הסתכמו ב-1.59 מיליארד דולר - עליה של 50.6% ביחס ל-1.06 מיליארד ברבעון הקודם.

"אנו מציגים הכנסות שיא ברבעון הנוכחי - עם צמיחה חזקה בפידיון, עלייה ביעילות התפעולת ומרווחי פעילות יציבים בפרוייקט מרינה ביי בסינגפור שתרמו ליכולות שיא פיננסיות בשורה התחתונה", התהדר היו"ר והמנכ"ל של הקבוצה שלדון אדלסון עם פירסום התוצאות שהתגאה גם בתוצאות שיא רבעוניות לאתר שבבעלות החברה בעיר מקאו.

גם יצרנית המטוסים בואינג דיווחה היום טרם פתיחת המסחר בניו יורק כי רווחיה לרבעון השני של השנה ירדו ב-21% והסתכמו ב-787 מיליון דולר או 1.06 דולר למניה. קונצנזוס האנליסטים בשוק היה לרווח של 1.04 דולר למניה. הכנסותיה של בואינג ירדו ב-9% ל-15.57 מיליארד דולר. בכך פספסה בואינג את התחזיות המוקדמות להכנסות של 16.4 מיליארד דולר.

החברה חזרה על תחזיותיה לשנת 2010 כולה והיא מצפה לרשום רווח של 3.5-3.8 דולר למניה. הקונצנזוס בוול סטריט הוא לרווח של 3.88 דולר למניית בואינג.