פלורנטין לוהטת: פרויקט מגורים נמכר למשקיעים ב-70 מ' ש'

השבוע רכשה קבוצת לב העיר את המגרש, בשטח 2 דונם, ב-23 מיליון שקל, או כ-426 אלף שקל ליחידת קרקע ■ הקבוצה תבנה 54 יחידות דיור

עוד פרויקט מגורים יוצא לדרך בשכונת פלורנטין בתל אביב: קבוצת לב העיר של האחים יניב ויובל רוזיו ואיש העסקים מוריס גורקן תבנה 54 יחידות דיור ברחוב בן עטר 21, מקום שבו שכן לפני שנים רבות מפעל של חברת ניסקו.

השבוע רכשה קבוצת לב העיר את המגרש, בשטח 2 דונם, ב-23 מיליון שקל, או כ-426 אלף שקל ליחידת קרקע. לדברי היזמים, כל הדירות בפרויקט נמכרו מראש למשקיעים בתוך שלושה חודשים - ולא בשיטת קבוצת הרכישה - ב-70 מיליון שקל, או כ-1.3 מיליון שקל בממוצע לדירה.

עסקת רכישת הקרקע בוצעה בשיטה המערבת תמורה וקומבינציה, שבמסגרתה מוכרי הקרקע יקבלו חלק מהדירות בפרויקט המוגמר וכן מזומן.

הבניין יתנשא לגובה חמש קומות, על פי התב"ע החדשה במגרש, ורוב הדירות יהיו בנות שלושה חדרים; בקומה החמישית יוקמו חמישה פנטהאוזים בני 4 חדרים כל אחד.

דירות 3 חדרים בשטח של 90 מ"ר ומרפסת בשטח של 15 מ"ר, נמכרו בכ-1.2 מיליון שקל; הפנטהאוזים, הנעים בשטח מ-100 מ"ר עד 150 מ"ר עם מרפסות גג של 50-100 מ"ר, נמכרו ב-1.85 מיליון שקל עד 2.5 מיליון שקל. העסקאות משקפות מחיר של 13 אלף שקל למ"ר עד 19 אלף שקל למ"ר.

בקומת הקרקע ייבנה לובי, חדר כושר, אולם הרצאות וחדר משחקים. היתר הבנייה לפרויקט צפוי להתקבל בחודשים הקרובים. המבנה שקיים על המגרש כיום מיועד להריסה. הבנייה תתחיל בתוך שנה ותסתיים בעוד כשלוש שנים, נמסר מהיזמים.

לדברי יניב רוזיו, מנכ"ל משותף בקבוצת לב העיר, "המשקיעים מאוד מאמינים בפלורנטין, שמושכת צעירים, וביכולת של הנכסים להשביח את עצמם תוך זמן קצר".

הפרויקט של קבוצת לב העיר מצטרף לשורה של פרויקטים חדשים בפלורנטין, ובהם "רביעיית פלורנטין", שהחלה כקבוצת רכישה והפכה לפרויקט יזמי שיכלול 250 יח"ד, ופרויקט "סביוני TLV " של חברת אפריקה מגורים, שיכלול 135 יח"ד. עו"ד ערן באלינט ממשרד שבלת ושות' נתן ליווי משפטי לפרויקט.