"התלונה נגד נאמן בעניין ההוצאה לפועל - של מתלונן סדרתי"

‎‎תלונותיו של יוסף הרמן כנגד פעילות ההוצאה לפועל נבחנו ונדחו לאורך שנים ארוכות - כך אומרים ברשות האכיפה והגבייה בעקבות הפרסום ב"גלובס" בדבר התלונה שהגיש הרמן ללשכת עורכי הדין נגד שר המשפטים יעקב נאמן

‎‎תלונותיו של יוסף הרמן כנגד פעילות רשות האכיפה והגבייה (ההוצאה לפועל) נבחנו ונדחו לאורך שנים ארוכות - כך אומרים ברשות האכיפה והגבייה בעקבות הפרסום ב"גלובס" בדבר התלונה המשמעתית שהגיש הרמן נגד שר המשפטים, יעקב נאמן, ללשכת עורכי הדין.

לפי דברי רשות האכיפה, מדובר במתלונן סדרתי כנגד מערכת ההוצאה לפועל - וכך יש לראות את התלונה המשמעתית שהגיש ללשכת עורכי הדין נגד נאמן.

‏בין היתר טען הרמן כי נאמן הציג נתונים לא נכונים לכנסת לגבי התנהלות לשכת ההוצאה לפועל בנוגע לריבית בתיק שבו הבנק זוכה, וכי הוא מחויב לקומץ קטן של עורכי דין ובנקים.

לדברי רשות האכיפה והגבייה, "תלונותיו של הרמן מוכרות למערכת ההוצאה לפועל מזה שנים, עוד לפני הפרדתה מבתי המשפט. הרמן פונה בבקשות ובשאלות חוזרות ונשנות, בשפת רחוב הכוללת נאצות והשמצות גסות המופנות לשופטים בכל הערכאות, למנהל בתי המשפט, למנכ"ל רשות האכיפה והגבייה, לרשמים ולעובדים בכירים ברשות".

‏ברשות האכיפה אומרים כי פניותיו של הרמן נענו על-ידי גורמים שונים במערכת בתי המשפט, ובנוסף התקיימו עמו כמה וכמה פגישות לשם הבנת טענותיו. "ככל שדובר בתלונה או בטענה המתייחסת לתיק הוצאה לפועל מסוים, הובהר לו כי עליו לפנות לרשם ההוצאה לפועל שדן בתיק. רוב הטענות שהעלה נדחו על-ידי רשמי הוצאה לפועל, והוא לא עירער על החלטותיהם. גם עתירה שהגיש לבג"ץ כנגד מערכת ההוצאה לפועל נדחתה על הסף".