נקסטקום תפיץ את פתרונות התקשורת של רדווין בישראל

שלומי אשכנזי, מנכ"ל קבוצת נקסטקום: שיתוף הפעולה עם רדווין (RADWIN ) יאפשר לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות תקשורת איכותיים ואמינים, אשר יתנו מענה מדויק לצרכיהם

חברת נקסטקום, המתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, הודיעה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת רדווין, ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות תקשורת אלחוטיים בפס רחב, במסגרתו תפיץ נקסטקום את מוצרי רדווין עבור אינטגרטורים ולקוחות קצה בשוק הישראלי, באפריקה ובאזור מדינות הבלקן.

חברת רדווין עוסקת בפיתוח ובייצור פתרונות מתקדמים לתקשורת אלחוטית רחבת פס לשוק הטלקום ולשוק הפרטי-עסקי. מגוון מוצרי הרדיו של החברה ניתנים להתקנה בארכיטקטורות Point-to-Point (קצה אל קצה) וכן Multiple-Point-to-Point ומסוגלים להעביר תקשורת קול, נתונים ווידאו על גבי פלטפורמה אחת.

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה תפיץ נקסטקום בישראל את פורטפוליו המוצרים של רדווין המאפשרים העברת שירותי TDM ו- Ethernet באיכות ובאמינות גבוהים, בקיבולת של עד 200 מגה-ביט לשנייה ולטווחים של עד 120 ק"מ. מוצרי רדווין אותם תפיץ נקסטקום יהוו תשתית אלחוטית אסטרטגית לטובת שילוב מערכות אבטחה וסדר ציבורי ובכלל זה הציוד ישולב בעיקר בפרויקטי "עיר בטוחה" אשר רשויות רבות מפעילות בשטחן.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם חברה חדשנית כרדווין ", אמר שלומי אשכנזי, מנכ"ל קבוצת נקסטקום. "שיתוף פעולה זה יאפשר לנו לפעול כשחקן מרכזי בתחום האבטחה המספק פתרון מלא ללקוח הכולל אספקת ציוד, יכולת תכנון רשת, התקנה ותחזוקה ובכך תציע חברת נקסטקום ללקוחותיה מגוון רחב של פתרונות תקשורת איכותיים ואמינים, אשר יתנו מענה מדויק לצרכיהן".

שרון שר, מנכ"ל חברת רדווין, אמר: "רדווין רואה בנקסטקום שותף חשוב לבניית פתרונות אבטחה מתקדמים הכוללים מערכות רדיו של החברה. הפתרונות הללו מיועדים לעיריות ולגופים שונים המעוניינים להקים רשתות אבטחה פרטיות וימכרו לאינטגרטורים הזקוקים לתמיכה טכנית וייעוץ בהקמת מערכות האבטחה הללו. רדווין משווקת ומוכרת את מוצריה באמצעות שותפים עסקיים על-מנת להבטיח שלקוח הקצה יקבל תמיכה מלאה בתכנון וביישום הפתרון. מאחר וגם נקסטקום וגם רדווין הינן חברות גלובליות שיתוף הפעולה יחול גם במדינות בהן יש לנקסטקום משרד מקומי."