קרן בן דוד לחברי קבוצת הרכישה רמה טאוור בר"ג: "ומי שרוצה למכור, שבעזרת השם ימכור ברווח גדול"

גלובס tv צפו בווידיאו: בן דוד, המארגנת את קבוצת הרכישה ברמת גן, במעמד בחירת הנציגות של הקבוצה: "שיהיה לכולנו בהצלחה, שנגיע מהר לדירות ולמפתחות" ■ בשבוע שעבר מימשה קבוצת מגדלים את האופציה לרכישת הקרקע ברמת גן ב-70 מיליון שקל

בשבוע שעבר מימשה קבוצת מגדלים את האופציה לרכישת קרקע ברמת גן ב-70 מיליון שקל, לצורך הקמת פרויקט "רמה טאוור" בר"ג, באמצעות קבוצת רכישה. חברת מגדלים מנוהלת על ידי קרן בן דוד וחני הורביץ.

המגדל ייבנה על מבנה קולנוע רמה, במפגש הרחובות ז'בוטינסקי וביאליק ברמת גן, המשקיף על שכונת תל בנימין. ביום ה' התכנסו חלק מחברי הקבוצה על מנת לבחור חברים לנציגות הפורמאלית שלה.

"יש פה רוכשים מקסימים, איכותיים אחד אחד", אמרה בן דוד בפתיחת דבריה, לפני ההצבעה על חברי הנציגות. בהמשך היא ביקשה מהמשתתפים למלא את פרטים ולציין את ה-Added Value (ערך מוסף) שלהם - ונקטעה על ידי אחד הרוכשים ששאל אותה: "המה?"

בין המשתתפים שהגישו את מועמדותם לנציגות ניתן למנות עו"ד, משקיע נדל"ן צרפתי וכן אקדמאים בעלי תארים מתקדמים בגיאוגרפיה וכימיה וביולוגיה.

לאחר בחירת חברי הנציגות הפורמאלית אמרה בן דוד לנוכחים: "שיהיה לכולנו בהצלחה, שנגיע מהר לדירות ולמפתחות. מי שרוצה למכור - שבעזרת השם ימכור בהרבה רווח".