מותג הרכב וולוו נהנה השנה מירידה בערכם של מותגים אחרים, וכך נכנס למקום האחרון בדירוג.
2009 הייתה שנה שבה המותג וולוו המשיך את מומנטום העלייה במכירות שרשם שנה קודם לכן, הודות לשלושה דברים מרכזיים. האחד, השקת רכב הפנאי שטח בגודל בינוני XC60, שזכתה להצלחה. השני, המשך הדומיננטיות של S60 בשוק רכבי היוקרה הבינוניים. השלישי, המשך גידול במכירות מכונית היוקרה הגדולה S80. שני המהלכים האחרונים גם נתמכו בקמפיינים.
וולוו מסכם שנה טובה, לא מעט בזכות דגמים ותיקים שמחירם נחתך כמו S40 ו-S60. כמו כן, הודות לשדרוג משמעותי מאוד של מערך הטרייד אין וקיום ימי מכירות אינטנסיביים, שכללו הנחות משמעותיות ללקוחות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.