כמחצית מהמשתמשים בפייסבוק משחקים שם ב-40% מהזמן

כך אמר ג'ון פלזנטס, מנכל מפתחת משחקי הרשת פליידום, לאחר שהחברה נרכשה ע"י דיסני בעבור 750 מיליון דולר ■ החברה שיחררה שני משחקים חדשים בשבוע האחרון

"כמחצית מהמשתמשים ברשת החברתית פייסבוק משחקים בה, כאשר נתון מרשים יותר הוא שמשך הזמן שבו הם עסוקים בלשחק במשחקים חברתיים מגיע ל-40% מסך הזמן שהם מבלים שם" - כך אמר ג'ון פלזנטס, מנכ"ל פליידום, אשר דבריו נכתבו בבלוג הטכנולוגי טקראנץ.

נזכיר כי לפני מספר ימים נרכשה מפתחת המשחקים החברתיים ברשת Playdom על-ידי דיסני בעסקה שהפוטנציאל שלה גבוה מ-750 מיליון דולר.

מנכ"ל פליידום נשא היום (א') דברים במפגש בפאלו-אלטו והתייחס לעסקה, שלדבריו הסתכמה עד כה ב-563 מיליון דולר, והפוטנציאל הנוסף בה עומד על 200 מיליון דולר.

לדבריו, הוא אינו בטוח מה יהיה התפקיד הרשמי שלו בדיסני, אך הוא מעריך כי יישאר המנהל הכללי של פליידום. פלזנטס אמר גם כי אינו בטוח האם הרכישה הנוספת שביצעה דיסני לאחרונה - של חברת המשחקים Tapulous - תהיה תחת הנהלתו, אך ציין כי אינו חושב שזה יקרה.

על נתוני ההיקף וזמן השימוש ברשת החברתית כמגרש משחקים אומר פלזנטס: "זה משמעותי כמובן, מאחר שהיקף ענק של המשתמשים באינטרנט נמצאים בפייסבוק".

כאשר נשאל על השינויים שביצעה פייסבוק לאחרונה על מנת להאט את ההתפשטות הוויראלית של סוג זה של משחקים, הודה פלזנטס כי כולם חטפו מכה, אך ציין כי הם עובדים בשיתוף עם פייסבוק על דרכים חדשות להוביל את הצמיחה. עם זאת, הוא הבהיר כי הם יצטרכו לקדם את עצמם ללא שימוש בספאמים.

בהתייחסו לעתיד אמר פלזנטס כי החברה שיחררה שני משחקים חדשים בשבוע האחרון.