הונאה בישרוטל: החשבת חשודה בגניבת 8 מיליון שקל מהחברה

מנכ"ל ישרוטל, רפי שדה, במכתב לעובדים: "חשפנו תפוח רקוב אחד, שאין בו כדי להעיד על חברתנו. אמנם הסכום שנגנב הוא סכום גבוה במיוחד, אך אין בו כדי לפגוע בחוסנה של ישרוטל או במצבה הכלכלי"

בית משפט השלום בבאר-שבע האריך היום (ג') ב-4 ימים את מעצרה של חשבת רשת המלונות ישרוטל, סביין דיפז, שנעצרה בשבוע שעבר בחשד לגניבה של כ-8 מיליון שקל מקופת הרשת.

המשטרה חושדת כי דיפז, העובדת בישרוטל שנים רבות ונחשבה לעובדת מצטיינת, הוציאה כספים רבים מקופת הרשת באמצעות שיטות הונאה מתוחכמות.

החקירה החלה בעקבות תלונות שהגישה הנהלת ישרוטל, לאחר שהמחאות של הרשת נמסרו על-ידי החשבת לחברה לניכיון צ'קים. נציגי החברה פנו אל ישרוטל כדי לברר את פרטי ההמחאות, והרשת החלה לחקור את מקור ההמחאה. ככל שהעמיקה הבדיקה הפנימית, כך התברר כי מדובר בגניבה בהיקף גדול מאוד.

בהמשך שלח מנכ"ל ישרוטל, רפי שדה, מכתב לעובדים שבו דיווח להם על המעילה. "בחקירה יסודית אותה אנו מבצעים באמצעות בודקים חיצוניים, הסתבר לנו כי הסכום אשר נגנב מהחברה עומד על מיליוני שקלים", כתב שדה. "אנו מאמינים כי חשפנו תפוח רקוב אחד, שאין בו כדי להעיד על הכלל ועל חברתנו. אמנם הסכום שנגנב הוא סכום גבוה במיוחד, אך אין בו כדי לפגוע בחוסנה של חברת ישרוטל או במצבה הכלכלי".