נסראללה משבח את צבא לבנון: "בפעם הבאה נגיב"

למרות התקרית, בכפרי הנופש ואתרי התיירות בצפון "עסקים כרגיל" ■ יוסי לרון מכפר הנופש גונן: לתקרית בגבול אין כל השפעה על המטיילים והנופשים שהגיעו לכפר הנופש ואשר עתידים להגיע בהמשך השבוע

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נואם כעת ומתייחס בדבריו גם לתקרית הקשה היום בגבול בין ישראל ללבנון. נסראללה שיבח, בין השאר, את הפעולה של צבא לבנון ואמר כי "יכולנו לעשות זאת בעצמנו אבל השארנו את הפיקוד לצבא לבנון. ישראל הפרה את החלטת האו"ם אינספור פעמים והיה צריך לעצור את זה".

עוד אמר נסראללה כי "בפעם הבאה החיזבאללה יגיב. נקטע את היד שתעז לפגוע בצבא לבנון. אזרחי לבנון מכל הדתות לא יסלחו לישראל ואם ישראל תתקוף לא נשב בשקט. לא רצינו להתערב כדי שלא יגידו שאנחנו מלבים את האש. מאז אוגוסט 2006 היו מעל 7000 הפרות של ישראל".

למרות האירוע הבטחוני הקשה היום (ג') בגבול עם לבנון, כפרי הנופש ואתרי התיירות בצפון מדווחים על פעילות שוטפת, לא נרשמו ביטולים, והתפוסה עומדת על כ-70%.

יוסי לרון מכפר הנופש גונן אומר, כי לתקרית בגבול אין כל השפעה על המטיילים והנופשים שהגיעו לכפר הנופש בגונן ואשר עתידים להגיע בהמשך השבוע. הפעילות ממשיכה כסדרה, כולל יציאה לטיולים באזור.

חגי רוזנבאום מנכ"ל מרכז קנדה מוסר, כי התקרית בגבול לא הפריעה לפעילות השוטפת במרכז קנדה, לא הורגש לחץ מקהל המבקרים ולא נרשמו ביטולים ואפילו הגיעה כמות מבקרים רבה יותר עקב החום הכבד.

נציין כי גם באילת, למרות ירי הרקטות אתמול (א') על אילת ועקבה וההרוג בעקבה לא נרשמו ביטולי חופשות באילת, וחברת ארקיע ממשיכה בתוכניותיה להפעלת קו הטיסות הישירות לעקבה.

לדברי המשנה למנכ"ל ארקיע, דודו מחלב, ביממה שחלפה מאז ירי הרקטות מדווחים בתי-המלון באזור על תחושה של חזרה לשגרה ועל תיירים הממשיכים לנפוש כרגיל. "ברגעים אלה נמצאות בעקבה עשרות משפחות. מבדיקות שעשינו אתמול עם חלקן הבנו כי אחרי הבהלה שהיתה בבוקר השקט חזר למקום, האווירה רגועה, ואין כל מקום לחשש", אמר מחלב.