עוד רבעון מאכזב: הפסד של 7.7 מיליון דולר לאורכית

(עדכון) - קרן YA Global של יורקוויל חתמה אתמול עם החברה על הסכם ההשקעה בהיקף של 10 מיליון דולר המותנה ל-3 שנים ■ תשלם 95.5% מהמחיר הנמוך ב-5 ימי המסחר העוקבים להודעת ההקצאה

חברת אורכית מפרסמת היום את תוצאותיה לרבעון השני. בשורה העליונה דיווחה החברה על הכנסות של 1.7 מיליון דולר לעומת 1.6 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-4.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. בשורה התחתונה דיווחה אורכית על הפסד של 7.7 מיליון דולר, 40 סנט למניה, לעומת הפסד של 6.1 מיליון דולר, 37 סנט למניה, ברבעון הקודם והפסד של 5.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

אורכית , אגב, דיווחה הבוקר (ד') כי אמש חתמה עם YA Global על הסכם השקעה מותנה בחברה של עד 10 מיליון דולר כנגד הקצאת מניות בחברה. YA Global היא קרן המנוהלת על ידי יורקוויל האמריקנית, אותה חברת קרנות שמשקיעה גם בטאואר. אורכית מנוהלת על ידי איציק תמיר.

ההסכם כאמור מגדיר השקעה מקסימאלית של 10 מיליון דולר באורכית כנגד הקצאת מניות אורכית ל-YA Global בפריסה של עד 3 שנים. ההקצאות עצמן תיעשנה לפי הוראה 415 בחוק ניירות ערך האמריקני.

ההסכם קובע כי בכל הקצאת מניות תשלם YA Global סכום כסף השווה ל-95.5% מהמחיר הנמוך ביותר, בו תיסחר מניית אורכית בנאסד"ק, במשך 5 ימי מסחר רצופים לאחר ההודעה על ההקצאה.