נמשך השיפור בתוצאות המלט: גידול של 188% ברווח הגולמי

המכירות ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ- 18.5 מיליון דולר, גידול של כ- 58% לעומת הרבעון המקביל ■ עברה לרווח נקי של כ-1.5 מיליון דולר

חברת המלט מקבוצת דיסקונט השקעות, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מחברים, ברזים ושסתומים למערכות פיקוח ובקרה תעשייתיות, ולמערכות הובלת גזים בתעשיות מיקרו אלקטרוניקה ותעשיות אולטרה נקיות נוספות, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2010.

המכירות ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ- 18.5 מיליון דולר, גידול של כ- 58% לעומת הרבעון המקביל, בו הסכמו המכירות בכ-11.7 מיליון דולר וגידול של כ- 11.4% לעומת הרבעון הקודם. העלייה במכירות נובעת בעיקרה מעליה בביקושים בשוק המוליכים למחצה בעיקר בטריטוריות צפון אמריקה ויפן.

מכירות מגזר המוצרים האולטרה נקיים הסתכמו ברבעון בכ-8.8 מיליון דולר, גידול של למעלה מ-300% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מגזר המוצרים לתעשייה התהליכית רושם גידול צנוע והסתכם 9.7 מיליון דולר לעומת 9.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-7.6 מיליון דולר (כ-41.1% מהמכירות) לעומת כ-2.65 מיליון דולר (22.5% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ-3.2 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 214 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי נובע בעיקרו מהעלייה במכירות וברווח הגולמי.

בשורה התחתונה סיימה המלט את הרבעון השני ברווח נקי של כ-1.5 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-335 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

אורי אולינר, מנכ"ל המ-לט, ציין כי "החברה מציגה שיפור משמעותי בכל הפרמטרים זה רבעון שלישי ברציפות. עקב החלטתנו להתמקד בסגמנטים ספציפיים בתעשיות התהליכיות תוך מתן דגש בטריטוריות מתפתחות אנו מתכננים המשך התחזקות והתגברות המכירות והמשך שיפור בכל הפרמטרים. רכישת חברה הולנדית לייצור מניפולדים שבצענו לאחרונה, מצביעה על כיוון ברור למתן פתרון מלא לתעשיות התהליכיות כחלק מהאסטרטגיה של החברה. שילוב היכולות הטכניות ומגוון המוצרים היחודיים של החברה הנרכשת, עם הפריסה השיווקית של המ-לט ויכולות הייצור והלוגיסטיקה שלנו, מייצרות פוטנציאל להמשך הרחבת החדירה לשווקים אלו".