חוזים צונאמי? "לידה" של אריסון יחולק כשי חג לעובדי הפועלים

כל אחד מהעובדים יקבל גם שני ספרים נוספים ומזוודה מלאה בכל טוב: יין, שמן זית ומחבתות בריאות ■ הספר עוסק במסעה הרוחני של בעלת השליטה בבנק ■ בקרוב באתר: מדור "השיחה" - רכילות עסקית

רם אורן, שים לב, שרי אריסון מאחוריך. בעלת השליטה באריסון השקעות ובבנק הפועלים, שהשיקה ב-2009 את ספרה "לידה" נמצאת בדרכה לראש רשימות רבי המכר, וזאת עם החלטת ועד עובדי הבנק לרכוש עבור כל 10,000 העובדים את ספרה של הבוסית. הספר, העוסק במסעה הרוחני של בעלת הבית, יוענק לעובדים כשי לראש השנה. מישהו בוועד חשב, כנראה, שאין שי ראוי מזה כדי להביע את הוקרת נציגות העובדים לעובדי הבנק על עבודתם המסורה. עובדים שאינם בוועד מרימים גבה לנוכח היוזמה החנפנית משהו, ואומרים שהסיבה היחידה שהספר נבחר נוגעת יותר לשם המחברת ופחות לתוכן. מזכיר הוועד הארצי, מקסים בן דוד הסביר ל"השיחה" כי הוועד יזם השנה רכישה של שלושה ספרים שיחולקו לעובדים לקראת החג: "ספר הברכות והקידוש לשבתות וחגים", "לידה - כשהרוח והחומר נפגשים", ו"שישי בבוקר" המלצות לבילוי. בן דוד ביקש להבהיר כי רכישת הספרים הינה מתקציב הוועד הארצי, ובנוסף תחולק לעובדים מזוודה מלאה בכל טוב: יין, שמן זית, ומחבתות בריאות.

עוד אייטמים הערב במדור "השיחה":

רחוק מתוק

לידיעת המבקרים בווגאס: קבוצת שטראוס התמקמה גם שם. רשת מקס ברנר השיקה את השוקולד בר הגדול ביותר שלה בהשקעה של כ-3 מיליון דולר בקניון Caesar's Forum Shops בלאס וגאס. הסניף נחנך בטקס שבירת שוקולד בנוכחות ראש עיריית לאס וגאס, אוסקר גודמן, עופרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס, גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס צפון אמריקה, עודד ברנר, מייסד הרשת ואריק קפלן, נשיא מקס ברנר צפון אמריקה.

גושן ממריא

השבוע זו הזדמנות אחרונה להיפרד מיו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' זוהר גושן, שנוסע לשלושה שבועות להעביר קורס באונ' קולומביה בניו יורק. ברשות הכינו תשובות לשאלות שוודאי מעסיקות אתכם לנוכח הפרידה הזמנית: "בהתאם לסיכום טרם מינויו ליו"ר הרשות, יוצא גושן מדי שנה לחל"ת לצרכי הוראה ומחקר באונ' קולומביה. השכר שגושן מקבל מהאונ' בתקופה זו זהה לשכר שהיה מקבל כיו"ר הרשות, אלמלא יצא לחופשה ללא תשלום".

כספין משיק

יובל כספין השיק אתמול את ספר האירוח שלו: "אורחים שולחן", בהוצאת "קוראים", במתחם קסטיאל. המוטו של הספר "שמחות ואירועים צריך לארגן וליזום כי הצרות באות מעצמן", הוא ציטוט של פרופ' מולי להד, שאיבד את בנו בדרום אמריקה. נהנו מבופה שהכין כספין ומיינות של יקב כהנוב: יפה ויגודסקי, אבי שושני, דלית עופר, איריס דרור, דורין פרנקפורט, מיכל דליות, ששון קדם, יפית רפאל, חנה לסלאו, אוולין הגואל, מירה עוואד ועוד.

בקסטרו מתכוננים לחורף

35 המעלות שבחוץ לא מנעו אתמול ממאות המוזמנים להתייצב יפים יפים כדי להיחשף לטרנדים החמים בהשקת קולקציית סתיו חורף 2010 של קסטרו. אתי וגבי רוטר, המנכ"לים המשותפים של החברה, נהנו לפגוש את האורחים הרבים שבאו לפרגן.גל גדות ויונתן וגמן הובילו את השואו הסוחף בליווי 60 דוגמנים ודוגמניות שנהנו מאמנות האיפור-שיער של מיקי בוגנים. פינו יומנים והגיעו: נשיאת שנקר פרופ' יולי תמיר, נשיא שנקר לשעבר, פרופ' אמוץ ויינברג, רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, משה רוזנבלום מנכ"ל מליסרון, ד"ר ענת כרם-אנג'ל עם בתה אלונה, מיכל פורר, זיוה זיידלר, רותם סלע ואריאל רוטר, רונן ברגמן, נאווה דיק, לאה פרץ, ראש מחלקת עיצוב אופנה בשנקר, ומעצבי האופנה רזיאלה גרשון, תמרה יובל ג'ונס, ויוי בלאיש וששון קדם. עינת שרוף שהגיעה באיחור נותרה ללא מקום ישיבה, לא ויתרה ועמדה כל התצוגה על רגליה.