שו"ב מכרה 50% מקרקע ל-900 יח"ד באשקלון ברווח 35 מ' ש'

חברת מכלוף בכור ובניו רכשה את מחצית הזכויות תמורת כ-41.2 מיליון שקל ■ שטח המקרקעין הוא כ-180 דונם סמוך לשדרות יצחק רבין

חברת שיכון ובינוי , שבשליטת שרי אריסון, מכרה מחצית מזכויותיה בקרקע באשקלון המיועדת להקמת 900 יחידות דיור. חברת מכלוף בכור ובניו רכשה את מחצית הזכויות תמורת כ-41.2 מיליון שקל.

עם חברת מכלוף בכור ובניו, תקים בקרקע שיכון ובינוי נדל"ן, בניהולו של תמיר דגן, 900 יחידות דיור שיהוו שכונה חדשה באשקלון. שטח המקרקעין הוא כ-180 דונם סמוך לשדרות יצחק רבין.

בגין מכירת הקרקע תרשום שיכון ובינוי בדו"חותיה רווח כולל של כ-35 מיליון שקל. לאחר השלמת העסקה, חתמה אתמול (א') החברה על הסכם השיתוף עם חברת מכלוף בכור ובניו חברה מקומית מאשקלון, עם רקע בבניית מאות יחידות דיור באשקלון. מכירת הקרקע תיעשה בשני שלבים וההכרה ברווח צפויה בחלקה עוד השנה ובחלקה בשנת 2011.

לדבי חברת שיכון ובינוי נדל"ן, הפרויקט צפוי להיבנות על פי עקרונות הבנייה הירוקה. החברה כבר מצוידת בתו התקן הירוק של מכון התקנים, שמספרו 3281, בפרויקטים שלה בנתניה ובכרכור. תו תקן זה מתייחס למספר אלמנטים של בנייה בת קיימא, כולל התפקוד האקלימי של המבנה, חיסכון באנרגיה, בידוד המבנה, תנאי טמפרטורה מתאימים לנוחות התרמית של המשתמש, תאורה טבעית, חיסכון במים והפחתת זיהום.