יציבות בדו"חות נטוויז'ן ברבעון השני - ההכנסות צמחו ב-3%

החברה רשמה רווח נקי של 24 מיליון שקל - ירידה קלה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד אך עלייה של 20% ביחס לרבעון קודם ■ גייסה 9,000 מנויים חדשים בטלפוניה הקווית ■ תחלק דיבידנד של 60 מיליון שקל

חברת 013 נטוויז'ן מקבוצת אי.די.בי פירסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2010 המצביעות על ירידה קלה ברווח הנקי אך גידול של כ-3% בהכנסות החברה בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה.

ההכנסות הסתכמו, על פי הדו"חות, ב-314 מיליון שקל, כאשר הגידול מיוחס בין היתר לגידול בפעילות בתחום הטלפוניה הביתית עם גיוס של כ-9,000 קווים נוספים.

בחברה מדגישים כי הגידול נרשם על אף ירידה של 5.1% בשער הדולר וכן על אף הכנסה חד פעמית של כ-4 מיליון שקלים שנרשמה ברבעון המקביל ב-2009. בשורת הרווח התפעולי נרשם דווקא קיטון קל כשזה הסתכם ב-34 מיליון שקלים לעומת 36 מיליון ברבעון המקביל בשנה שעברה - המיוחס בעיקר לעלויות הקשורות לכניסת החברה לתחום הטלפוניה הביתית. עם זאת, הרווח התפעולי היה עדיין גבוה ב-16% מזה שנרשם ברבעון הראשון של השנה הנוכחית.

בשורה התחתונה מדווחת היום נטוויז'ן על רווח נקי של 24 מיליון שקלים - ירידה קלה מרווח של 25 מיליון שקלים שרשמה ברבעון השני של השנה שעברה אך גידול של 20% ביחס לרבעון הראשון של השנה הנוכחית. לאור התוצאות הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד בסך כולל של 60 מיליון שקל.