חוקרי רשות ההגבלים העסקיים ביצעו חיפוש במשרדי סופרגז

החוקרים ביצעו חיפוש בנוגע לחברה-הבת אפיקי גז, בה מחזיקה סופרגז מקבוצת גרנית הכרמל של עזריאלי ב-50% ■ הרשות אישרה כי חוקריה ביצעו חיפוש במשרדי החברה בחשד לעבירות על חוק ההגבלים העסקיים ואי-מסירת מידע כחוק

גרנית הכרמל השקעות, מקבוצת עזריאלי , אישרה כי הבוקר (ג') הגיעו חוקרים של רשות ההגבלים העסקיים למשרדי חברת סופרגז, חברת-בת שלה, וביצעו חיפוש בנוגע לחברה הבת אפיקי גז (המוחזקת ב-50% על-ידי סופרגז, אשר מוחזקת באופן מלא על-ידי חברת גרנית הכרמל).

מסופרגז נמסר כי היא שיתפה פעולה עם החוקרים. הרשות אישרה כי חוקריה ביצעו חיפושים במשרדי החברה בחשד לעבירות על חוק ההגבלים העסקיים ואי-מסירת מידע בהתאם לחוק.

הודעה לבורסה בנושא זה נמסרה גם על-ידי קבוצת עזריאלי, המחזיקה במלוא ההחזקות בחברת קנית השלום, אשר מחזיקה ב-60.68% בגרנית הכרמל.

בנוסף, ובהקשר שונה לקבוצת עזריאלי, הודיע היום מנכ"ל סונול, תמיר פוליקר, על התפטרותו מהחברה. כך מסרה היום (ג') חברת-האם של סונול, גרנית הכרמל, שבבעלות דוד עזריאלי. פוליקר משמש בתפקיד מאז ראשית 2007, לאחר שמילא במשך 7 שנים מספר תפקידים בקבוצת עזריאלי, בין היתר כמנהל כספים וכסגן נשיא הקבוצה.

ההודעה של גרנית הכרמל נמסרה בדיוק בשעה שבית הדין הארצי לעבודה יצא להפסקה, לפני הכרעה הקשורה לסכסוך העבודה המתוקשר עליו הכריזו עובדי תחנות הדלק של סונול.