כחלון אישר העברת השליטה באקספון לחזי בצלאל ב-31 מ' ש'

משרד התקשורת בחן בחודשים האחרונים את בקשתה של החברה להעברת השליטה מידי חברת אקספון לידי חברת מרתון טלקום של בצלאל ■ כחלון: "זהו מהלך המגביר את פוטנציאל התחרות בשוק לטובת הצרכנים בישראל"

שר התקשורת משה כחלון אישר היום (ד') את עסקת העברת השליטה בחברת אקספון לידי חזי בצלאל מידי בעליה אברהם קינן ומשפחת ניסנזון - תמורת 31 מיליון שקל. העסקה, נזכיר, הושלמה כבר בחודש מאי.

משרד התקשורת בחן בחודשים האחרונים את בקשתה של החברה להעברת השליטה מידי חברת אקספון לידי חברת מרתון טלקום של בצלאל. כחלון כידוע רואה חשיבות מירבית בהגברת התחרות בכל תחומי התקשורת ובכללם בשוק הסלולר - ואישור העסקה ממחיש זאת: "העברת השליטה באקספון הינה מהלך המגביר את פוטנציאל התחרות בשוק התקשורת לטובת ציבור הצרכנים בישראל", לדבריו.

מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, הוסיף כי "בכל עסקה שהמשרד יאשר, יילקחו בחשבון תפיסת השר והמשרד בדבר קידום התחרות, הרחבת מספר השחקנים בענף והשלכותיה על הצרכן הישראלי ועל החברות הפועלות בשוק התקשורת".

גלעד בר לב, מנכ"ל חברת ההשקעות של קבוצת בצלאל, אמר עם השלמת הרכישה במאי השנה, כי "018 תמצב את עצמה כאלטרנטיבה איכותית בשוק השיחות הבינלאומיות, שבו היא פועלת משנת 2004. כבר היום הצעת הערך של 018 הינה משתלמת ביותר, והאתגר שלנו יהיה להעביר את המסר הזה ללקוחות חדשים".

חברת אקספון מחזיקה בשלושה רישיונות בתחום התקשורת: רישיון כללי למתן שירותי טלפוניה בין-לאומיים; רישיון מיוחד למתן גישה לאינטרנט; רישיון מיוחד לעריכת ניסוי שיווקי בתחום הסלולר באמצעות טכנולוגיית ה-VOC.