סאפיינס מסכמת רבעון: עלייה של 22.5% בהכנסות ל-12.5 מיליון ד'

הרווח הנקי הגיע ל-1.4 מיליון דולר, בדומה לרבעון הקודם וגידול של 56% לעומת הרבעון המקביל

‏"הרבעון השני היה רבעון חיובי מאד עבור סאפיינס , והגידול בהכנסות וברווח משקף את המומנטום החיובי בו מצויה החברה", כך אומר היום רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס.‏ החברה מקבוצת פורמולה (שבשליטת אמבלייז) מספקת פתרונות תוכנה ומתמקדת בתעשיית הביטוח. סאפיינס המשיכה גם ברבעון השני של השנה במגמת הצמיחה בשורת ההכנסות, אך בשורת הרווח לא היה שינוי משמעותי ביחס לרבעון הראשון של 2010.

ההכנסות ברבעון הגיעו לרמה של 12.5 מיליון דולר, צמיחה של 22.5% ביחס לרבעון המקביל ושל 5% ביחס לרבעון הקודם. הרווח הנקי הגיע ל-1.4 מיליון דולר, בדומה לרבעון הקודם וגידול של 56% לעומת הרבעון המקביל.

בנטרול הוצאות רישום התגמולים לעובדים, סאפיינס רשמה רווח נקי רבעוני ‏Non-GAAP‏ בגובה 1.8 מיליון דולר, בדומה לרבעון הקודם. הרווח למניה הסתכם ב-8 סנט, ובמחצית הראשונה של שנת 2010 הסתכם הרווח הנקי למניה ב-17 סנט, בהשוואה ל-11 סנט בתקופה המקבילה בשנת 2009.

במהלך הרבעון השני הודיעה סאפיינס על רכישת החברה הקנדית ‏Harcase‏ תמורת 6-8 מיליון דולר, ובסוף הרבעון היו בקופת סאפיינס 10.4 מיליון דולר. "השלמת רכישת ‏Harcase‏ מחזקת את מעמדה של החברה ומרחיבה את קשת הכלים שהיא מציעה ללקוחותיה", אמר על-דור. "בראייה לעתיד, אנו מתכוונים להמשיך בהשקעות במכירות ובשיווק, כאשר המטרה היא לחזק את מעמדנו כמובילים וחדשניים בתחום של פתרונות התוכנה לשוק הביטוח". ‏

סאפיינס נסחרת במקביל ברשימה המשנית של הנאסד"ק (‏capital market‏) ובבורסה של תל-אביב, ושווי השוק שלה הוא 59 מיליון דולר.