פוקס הום פתחה סניף גם בראשל"צ; הציבה יעד של 45 סניפים

עד כה נפתחו חמישה סניפים ועד אפריל 2011 ייפתחו חמישה נוספים ■ פוקס הקדימה את קבוצת זארה שכבר כמה שנים מצהירה על יעד כניסה של זארה הום לישראל, והיא מצטרפת לאסטרטגיה של קבוצת גולף של מכירת כלי בית לצד אופנה

רשת פוקס חנכה היום (ד') את הסניף החמישי ברשת כלי הבית החדשה פוקס הום, במרכזG בראשון לציון. חמשת הסניפים שנפתחו באשדוד, באר-שבע, נתניה וצומת ביל"ו, נפתחו בתוך עשרה ימים. עד אפריל 2011 צפויה פוקס לחנוך 5 חנויות נוספות ברשת כאשר יעד הפריסה לטווח רחוק יותר כולל 45 סניפים.

במסיבת עיתונאים שקיים היום מנכ"ל ומבעלי פוקס , הראל ויזל, הוא הכריז כי פוקס הום תיכנס לכל עיר בישראל ובערים הגדולות, תל-אביב, ירושלים וחיפה, היא תפתח שלושה סניפים בכל עיר. "נכון שלא קל להשיג לוקיישנים, אבל משהו השתנה בקרב בעלי הקניונים והם היום מוכנים לעשות הכל כדי שיהיה דבר כזה בקניון", אומר ויזל.

החנויות של פוקס משתרעות על שטח של 500-650 מ"ר ומציעות קולקציה רחבה מאוד של כלי בית וזאת לצד אקססורייז, מוצרים לאמבטיה ומגוון רחב של טקסטיל לבית, כמו מגבות ומצעים. פוקס הלכה צעד אחד קדימה במגוון המוצרים והכניסה גם סדרה של מוצרי מזון הכוללת פסטות, יין, שמן זית וריבות, ביבוא איטלקי תחת מותג פרטי של הרשת "דה לה וילה".

"מחירים מעולים"

מגוון המחירים רחב וכולל גם מוצרים במחירים נמוכים כמו למשל ספל קרמיקה לשתיה במחיר של 4.90 שקל.

"יש לנו מחירים מעולים. אנחנו רוצים לכבוש את שוק המתנות והשקענו רבות גם באריזות", אומרת טליה פורת, מנכ"לית פוקס הום.

פוקס הקדימה את קבוצת זארה שמזה כמה שנים מצהירה על יעד כניסה של זארה הום לישראל והיא מצטרפת לאסטרטגיה של קבוצת גולף, של מכירת כלי בית לצד אופנה.

במסגרת ההשקה הוציאה החברה דיוור לכל 400 אלף חברי המועדון של פוקס ובו היא הציעה להם הנחה של 100 שקל על קנייה בסכום של 300 שקל.

לפי הערכות, שוק כלי הבית (כולל טקסטיל לבית) מגלגל למעלה מ-2.4 מיליארד שקל. פוקס, כחברה ציבורית, מסרבת להצהיר באופן רשמי על יעדי המכירה, אולם גורמים מקורבים אומרים כי היא מכוונת למכירות של 200-300 מיליון שקל בשנה.

לדברי סמנכ"לית השיווק של פוקס, עינת פורטוגלי, פוקס מצפה להוביל את שוק כלי הבית בתוך שלוש שנים.