אתר איראני להכחשת השואה: "אמנים יהודים הקימו תאי גזים"

ספר אלקטרוני חדש שעלה לרשת בימים האחרונים, מגולל את סיפור שואת יהודי אירופה - מנקודת מבט איראנית ■ "מוקדש לכל אלו שנהרגו באמתלת השואה", נכתב בהקדמה ■ "השואה היא קונספירציה של היהודים"

האנטישמיות האיראנית שוברת את השיאים של עצמה: אתר אינטרנט אירני חדש שהושק לאחרונה מגולל את שואת יהודי אירופה באחת הצורות המגוחכות באמצעותן ניתן להשתמש - קריקטורות. בשלוש שפות - פרסית, אנגלית וערבית, מספרים האירנים את סיפור השואה בציורים אנטישמיים קשים, המזכירים לנו תקופות אפלות בהיסטוריה.

התכנים האנטישמיים הועלו לאתר holocartoons.com.

את אתר האינטרנט השיק "המרכז התרבותי לאמונה ומחשבה", המופעל באוניברסיטה למדע ולטכנולוגיה בטהרן. תוכנו - ספר בן עשרות עמודים, שנפתח במשפט הבא: "מוקדש לכל אלו שנהרגו באמתלת השואה". בפרולוג נטען כי השואה היא "קונספירציה שקרית" של היהודים. "השקר כל כך ברור, שאין צורך לפרט בעניין הזה", נכתב בהמשך.

"יום אחד היטלר התעורר והחליט לחנוק 6 מיליון ילדים"

המרכז למורשת מודיעין וטרור תרגם חלקים מספר הקריקטורות באינטרנט. "הציונים כבשו את הפלסטינים והצדיקו את הכיבוש בסיפורי השואה. הם מצדיקים את המעשים הללו שנים על גבי שנים", נכתב.

רובו של הספר כתוב בצורה אירונית, על מנת להדגיש, כביכול, את השקרים שמספרים היהודים כדי להעמיק את כאב השואה. "יום אחד, כאשר התעורר היטלר, הוא החליט לחנוק שישה מיליון יהודים. למרבה הצער חיו באירופה רק 5.4 מיליון יהודים, ולכן הוא הזמין 600 אלף יהודים נוספים שהיגרו אליה".

"לפני השואה מתו 6 מיליון יהודים במלחמת העולם הראשונה"

בהמשך, נכתב באותו הטון: "האם השואה התרחשה רק במהלך מלחמת העולם השנייה? לא, קודם לכן מתו שישה מיליון יהודים מרעב ומעוני במלחמת העולם הראשונה, אך מאחר שאף אחד לא שם לב אליהם, הם הניחו לעצמם למות שוב באמצעות חנק על ידי הנאצים במלחמת העולם השנייה".

עוד בספר מתואר כיצד "המציאו" היהודים את השואה. "אמנים יהודים הקימו מחדש תאי גזים תוך ניצול יכולתם המנטאלית ודמיונם", נכתב. "פלסטין הייתה ריקה מתושבים, למעט מספר קטן של ילידים מוסלמים, שביקשו להקריב את חייהם כדי לקבל את פניהם של היהודים הציונים".