חשד בארה"ב: רוצח סדרתי ישראלי גזעני פעל בשיקאגו - ונתפס

לאחר חיפושים נרחבים אחר רוצח סדרתי שפעל במספר מוקדים בארה"ב, המשטרה דיווחה שנעצר חשוד במעשה: ישראלי לשעבר החשוד בחמישה מקרי רצח ו-11 מעשי דקירה נוספים שבוצעו נגד אזרחים תמימים

רוצח סדרתי שאיים על שלוותם של תושבי ווירג'יניה, אוהיו ומישיגן נער לאחר שתקף 16 אנשים בשבועות האחרונים בדקירות סכין. חמישה מקרי תקיפה הסתיימו במוות והצליחו להטיל מורא על תושבי שלוש המדינות.

לאחר מעקב ממושך אחריו שכלל פרסום קלסתרונים בציבור, משטרת מישיגן הודיעה שהצליחה לעצור חשוד במעשה: ישראלי לשעבר שעבד בחנות אלכוהול סמוך לעיר פלינט שבמדינת מישיגן. הוא נתפס לאחר שעלה למטוס של חברת התעופה "דלתא" באטלנטה לפני שהספיק להמריא לנמל התעופה בן גוריון.

לפי הדיווחים השונים בארה"ב, 14 מתוך 16 קורבנות התקיפה היו שחורים שהותקפו בשעות הלילה המאוחרות ולפנות בוקר ברחוב. המשטרה מניחה שהקשר בין מקרי התקיפה והרצח טמון באופן שבו התבצע. מעדויות המותקפים עולה שהחשוד נהג לבקש את עזרתם, וברגע שהפנו אליו את גבו דקר אותם בחפץ חד.

כיוון שרוב הקורבנות שרדו את התקיפות, הם תוחקרו בסיום האירוע ומסרו תיאור מדויק של החשוד. בהמשך פורסם קלסתרון של הרוצח, לפיה מדובר בגבר עם מראה "מזרח תיכוני", גובהו כ-1.72 מטרים, משקלו כ-70 קילוגרם, שיערו שחור ועיניו חומות. פרסום הקלסתרון הוביל בסופו של דבר ללכידת החשוד המעשה, אולם שמו עדיין לא הותר לפרסום.