החולשה בשוק ברבעון השני קיצצה את רווחי פועלים אי.בי.אי

הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-7.5 מיליון שקל לעומת 14.2 מיליון שקל ברבעון המקביל ■ הכריזה על דיבידנד בסך של 3.2 מיליון שקל

חברת פועלים איביאי דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות למחצית השנה הראשונה ולרבעון השני לשנת 2010.

הרווח הנקי של החברה במחצית השנה הראשונה 2010 הסתכם בכ-5.4 מיליון שקל לעומת רווח של 8.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השני הסתכם הרווח הנקי בכ-3.4 מיליון שקל לעומת רווח של כ-6.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד .

נזכיר כי ברבעון השני, בעיקר בחודש מאי, נרשמו בשוק ההון ירידות חדות שהביאו לביטול כמעט כל ההנפקות שתוכננו (והיו הרבה כאלה), מה שהביא לפגיעה קשה בשוק החיתום המקומי.

הכנסות החברה במחצית ראשונה של 2010 מניהול 59 עיסקאות הסתכמו בכ-18.8 מיליון שקל, לעומת 17.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-7.5 מיליון שקל לעומת 14.2 מיליון שקל ברבעון המקביל, מניהול של 23 עסקאות.

ההון העצמי של החברה לרבעון השני של השנה עמד על סך של כ-127.5 מיליון שקל, המהווה כ-96% מהמאזן ומעיד על איתנותה הפיננסית הגבוהה של החברה. פועלים איביאי נוהגת לחלק מידי רבעון דיבידנד וגם ברבעון זה הוכרז דיבידנד בסך של 3.2 מיליון שקל.

רונן צלניר, יו"ר פועלים אי.בי.אי, אמר היום: "הרבעון השני של 2010 התאפיין בגיוסי חוב ולראשונה, מזה זמן רב, גם בגיוסי אקוויטי. בלטו ברבעון השני, לצד גיוסי ההון של התאגידים המסורתיים , גם גיוסים של תאגידים מתחום חיפושי הנפט ותאגידים מתחום הביומד."