הצלחה בניסוי של חברת אינסוליין בשיתוף עם אוניברסיטת ייל

מוצר ה-InsuPatch של החברה הוכיח קיצור משמעותי של 31% בזמן הגעת האינסולין לשיא ההשפעה על רמת הסוכר בדם באוכלוסיה של ילדים חולי סוכרת ■ זמן הפעולה של האינסולין קוצר מכ-138 דקות בממוצע לכדי כ-95 דקות בממוצע

הצלחה בתוצאות הביניים של הניסוי שעורכת חברת אינסוליין בשיתוף אוניברסיטת ייל: מוצר ה-InsuPatch של החברה הוכיח קיצור משמעותי של 31% בזמן הגעת האינסולין לשיא ההשפעה על רמת הסוכר בדם באוכלוסיה של ילדים חולי סוכרת.

על פי התוצאות, זמן הפעולה של האינסולין קוצר מכ-138 דקות בממוצע לאחר הארוחה ללא שימוש במוצר ה-InsuPatch של אינסוליין לכדי כ-95 דקות בממוצע באמצעות שימוש במוצר ה-InsuPatch.

אוניברסיטת ייל מתכוונת להציג את תוצאות הניסוי הקליני המתבצע באמצעות ה-InsuPatch של אינסוליין במסגרת הכנס השנתי של האגודה הבינלאומית לסוכרת ילדים, ה-ISPAD. אינסוליין החלה בסוף 2009 את הניסוי הקליני באוניברסיטת ייל לבחינת אפקטיביות השימוש במוצר ה-InsuPatch בילדים. הניסוי קיבל אישור IDE מה-FDA בסוף 2009 וממומן על ידי אוניברסיטת ייל.

במסגרת הניסוי מבצע כל נבדק את הניסוי פעמיים, פעם אחת עם מוצר ה-InsuPatch ופעם שנייה ללא שימוש במוצר, והוא צפוי להימשך עד דצמבר 2010. פרופ' ויליאם טמבורליין, שותף בכיר למחקר באוניברסיטת ייל וראש המחלקה לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בילדים בבית הספר לרפואה באוניברסיטת ייל, ציין כי "התוצאות שהושגו בניסוי באמצעות ה-InsuPatch עד כה הן מרשימות, ואנחנו גאים מאוד על כך שנוכל להציגם במסגרת כנס ה- ISPAD הקרוב באוקטובר השנה".

רון נגר, מנכ"ל אינסוליין מסר כי "תוצאות הביניים שהושגו, כמו גם העובדה שאוניברסיטת ייל בחרה להציג את המחקר ותוצאותיו במסגר כנס ה-ISPAD הקרוב, הם עדות נוספת ליעילות המושגת משימוש במוצר החברה עבור חולי סוכרת. תוצאות אלו מצטרפות לניסויים קליניים שביצעה החברה וניסיונות שביצעה חברת ROCHE אשר יתפרסמו בכנס האירופאי הגדול לסוכרת EASD בחודש הבא ואשר הוכיחו עד כה יעילות ובטיחות השימוש במוצר".

נזכיר כי אינסוליין השלימה לפי כחודש גיוס של כ-21.5 מיליון שקל בהנפקה ציבורית בבורסה לניירות ערך בתל אביב באמצעות הנפקת מניות ואופציות.