מפעל הפיס כובש את פסגת המותגים המושקעים בפרסום

המפלצתונים המונפשים של מפעל הפיס הם הטאלנטים החדשים שאמורים "לסדר לנו את החיים" ■ בזק במקום השני עם "עולם חדש של מוצרים ושירותים מתקדמים לבית"

"מי הבא בלוטו?" זעקו הפרסומות בשנת 2005. "לוטומניה" הם צעקו ב-2006, וב-2007 הם כבר בישרו על בוא הדאבל לוטו. ב-2008 הם דיווחו באמצעות עירית ענבי על מבול של מיליונרים ששוטף לאחרונה את הארץ, וב-2009 השיק מפעל הפיס את הלוטו החדש. השנה מסתבר שעירית ענבי OUT ושמפלצתונים מונפשים הם IN. הטאלנטים החדשים של הלוטו הם מספר דמויות מונפשות אשר משתובבות על המסך ואמורות "לסדר לנו את החיים". בפרסום הקונספט החדש הושקעו במונחים ריאליים כ-1.2 מיליון שקל רק בשבוע החולף ואני מניח שדף המעריצים בפייסבוק יושק בקרוב.

השבוע פרסמנו את דירוג הפרסום החציוני במגזר הדתי-חרדי. משעשע לראות שבזק עדיין מפרסמת שם את הטלכרט, מה שהזכיר לי עד כמה התקדמה חברת התקשורת הזו בשנים האחרונות. בזק ממוקמת במקום השני השבוע עם "עולם חדש של מוצרים ושירותים מתקדמים לבית". בזק מפרסמת 5 שירותים מתקדמים אשר עומדים בחזית הטכנולוגיה כשהמוביל שבהם הוא כמובן ה- NGN. גם הפרסום ללוטו וגם הפרסום לבזק הם באמצעות אדלר-חומסקי& ורשבסקי.

ואם הפרסומות נתנו לי לרגע תחושה של חו"ל (בינינו, זה חלק מהתפקיד שלהם), באה הפרסומת של רשות המים והחזירה אותי אל מחוזותינו הגיאוגרפים. במידה ופספסתם, בימים אלו מתחיל מבצע ארצי של הפצה של כשני מיליון חסכמים במשקי הבית הישראלים. הפרסומת הטלוויזיונית באמצעות לפם משתמשת בטכניקת צילום וערוכה הלקוחה מהסרט "המטריקס", ולמי ששכח, "ישראל עדיין מתייבשת".

גם לבאומן-בר-ריבנאי יש שני נציגים השבוע בחמישייה: סופר-פארם המתמקמת במקום השלישי עם מבצע "כסף מתנה" שמטרתו למנף את מכירות מח' הבשמים והקוסמטיקה, ו-HOT המסיימת את קמפיין "קיץ ללא תשלום ב-hot vod young".

המותגים המושקעים

(בין התאריכים 06/08/10-12/08/10)

* מפעל הפיס 1,192,736 - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

* בזק 1,043,432 - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

* סופר-פארם 1,038,910 - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

* רשות המים 1,013,378 -באמצעות לפמ

* HOT - כ-999,067 - באמצעות באומן-בר-ריבנאי